Sikeres Microsoft ERP-partner a rEVOLUTION
A rEVOLUTION Software ma délelőtt sajtótájékoztatón ismertette a cég eredményeit és a kis- és középvállalati ERP-piac főbb trendjeit. A vállalat 18%-os növekedés mellett 418 millió forintos kiemelkedő árbevételt ért a 2006-os évben, és 2007-re újabb közel 50%-os növekedést tervez, így a forgalma meghaladhatja a 600 millió forintot.
A kedvező forgalmi adatok mellett kedvezően alakult a cég adózás előtti eredménye is, amely közel négyszeres növekedés mellett – szintén rekordnak számító – 58 millió forint lett. Az eredményes év hátterében az a stratégiaváltás áll, amelynek központjában a cég forgalmának közel 50%-át jelentő kis- és középvállalati ERP-rendszerek, elsősorban a Microsoft Dynamics NAV fejlesztése, értékesítése és bevezetése áll.
A rEVOLUTION 2006-ban a legnagyobb mértékű, 89%-os növekedést a főleg középvállalatok körében bevezetett ERP-rendszerek terén érte el, elsősorban a Microsoft Dynamics NAV (korábbi nevén Navision) vállalatirányítási rendszer sikeres értékesítésének köszönhetően. A kisvállalati piacon futó Iroda++ ügyviteli rendszer eladása kismértékben nőtt, míg az egyéni és kisvállalkozásoknak szánt dobozos termékek (számlázószoftverek, eva- és útnyilvántartó programok) értékesítése nem változott.
2007-ben a rEVOLUTION célja a 600 milliós árbevétel és a beruházások szükségszerű, intenzív növelése mellett mintegy 60 millió Ft-os adózás előtti eredmény elérése. Ezen belül az ERP és az integrált ügyviteli rendszerek értékesítéséből befolyó forgalom elérheti a 450 millió forintot, amely önmagában meghaladja az előző évi teljes forgalmat. A jelentős bővülés motorját továbbra is az ERP, azon belül is a Microsoft Dynamics NAV-eladások és -bevezetések jelentik. Példa erre egy már aláírt, 1 millió euró összegű szerződés, amelynek keretében a vállalat egy országos hálózattal rendelkező kereskedelmi cégnél vezet be Dynamics NAV rendszert.
A piaci trendeket a cég úgy látja, hogy a kis- és középvállalati ERP-piacot a konszolidáció jellemzi, amelynek a rEVOLUTION egyértelmű nyertese. Az elmúlt években a Microsoft és az SAP hazai kkv-piacra történő belépését követően egyre több hazai cég ismerte fel, hogy erőforrások tekintetében nem tudja felvenni a versenyt a két multinacionális szereplővel.
A piacot jellemző másik markáns folyamat, hogy egyre több magyar tulajdonú kis- és középvállalat dönt ERP-bevezetés mellett. Számukra is egyre inkább fontos – elsősorban a hosszú távú tervezés és a külföldi terjeszkedés miatt –, hogy egy nemzetközi gyártó termékét használják, amelyben egyaránt megoldott a nemzetközi támogatás és a különböző nyelveken működő változatok összekapcsolása. A rEVOLUTION négy éve a Microsoft magyarországi Dynamics NAV-partnere, máig 23 projektben, mintegy 40 cégnél vezette be a vállalatirányítási rendszert. A vállalat 2006-ban a Microsoft Dynamics NAV-eladások darabszámát tekintve a hazai piacon a 2. helyezést érte el, a tervek szerint 2007-ben pedig újabb mintegy 15 értékesítésre kerülhet sor.
A cég vezetői arról is beszámoltak, hogy a rEVOLUTION az építőipari beruházó, generálkivitelező és a holding formában működő cégek számára fejlesztett ki egyedülálló megoldásokat, amelyek bevezetéséről eddig már három vállalattal kötött szerződést. Emellett több hazai, nagy nemzetközi ruházati márkát forgalmazó cég használja a rEVOLUTION speciális S-XL Ruházati Kis- és Nagykereskedelmi Rendszerét is.
A rEVOLUTION a közeljövőben kiírásra kerülő új GOP és KMOP pályázatok kapcsán különösnek fontosnak tartja, hogy várhatóan jelentősen – 15-ről mintegy 6-9 millió forintra –csökken a minimális projektérték, és ennek megfelelően 3-6 millió forint lesz a szükséges önrész. Ennek köszönhetően várhatóan jelentősen kibővül a bevezetésre vállalkozó cégek köre, és végre valóban a kisebb cégeket is segítik a pályázati források. A rEVOLUTION szerint ez a projektérték jelenleg arányban áll a pályázattal járó adminisztrációs „terhekkel”, a minimális projektérték további csökkentésére már csak az adminisztráció jelentős egyszerűsítésével kerülhetne sor. Az új pályázatok várhatóan előnyben részesítik a vidéki (nem budapesti vagy Pest megyei) telephelyű vállalkozásokat, a budapestiek 65%-os önrészével szemben nekik elég saját zsebből mindössze 50%-ot hozzátenni a fejlesztéshez. Ennek megfelelően a rEVOLUTION is komolyabb erőforrásokat összpontosít a Budapesten kívüli marketing- és értékesítési tevékenységére.
Ami a dobozos szoftverértékesítést jelenti, új struktúrában, új funkciókkal és új, rEVOL Express néven jelent meg a korábban Iroda Sorozatként ismert ügyviteli szoftvercsalád. Újdonsága, hogy a dobozos szoftvercsaládok között egyedülálló módon a kisvállalati felhasználók a számukra hasznos funkciókat tartalmazó modulokból állíthatják össze a működésüknek legmegfelelőbb felépítésű ügyviteli szoftvert. A speciális termékkombinációkat választó cégek ráadásul így akár 30%-kal alacsonyabb áron juthatnak a szoftverhez. A rEVOLUTION az új konstrukciótól elsősorban 2008-ban vár számottevő növekedést, de már 2007-ben is mintegy 10%-os forgalom-bővüléssel számol.
Az integrált ügyviteli rendszerek piacán a cég számára is megtorpanás érezhető.
A Prím Online megtudta, hogy a rEVOLUTION egyre több energiát fektet abba, hogy az értékesített ERP-rendszerekben növelje hozzáadott értéket. Mintegy „saját” kialakítású, testre szabású MS NAV kialakítását is tervezik.
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.