Több Wii fogyott, mint Xbox 360 és PS3 együttesen
Az NPD Group piackutató intézet legfrissebb statisztikai adatai szerint az Egyesült Államokban júliusban összesen 425 ezer Wii kelt el, ezzel szemben pedig csupán 170 ezer Xbox 360-as és 159 ezer PlayStation 3 talált gazdára. A Nintendo azonban a hordozható konzolok piacán is jól teljesített, múlt hónapban 405 ezer DS-t értékesített a vállalat, PSP-ből pedig épp hogy csak valamivel több mint feleannyi fogyott. Ezek után nem meglepő, hogy az új generációs konzolok összeladása tekintetében is a Nintendo a piacvezető, ugyanis ez idáig világszerte 10,57 millió darabot értékesített a japán vállalat, s így kielőzte a 10,51 milliós eladással büszkélkedhető, jóval régebb óta (2005 december) forgalomban lévő Microsoft-gépet, nem beszélve arról, hogy messze túlszárnyalta a Sony PS3-at, amely mellett mindössze 4,32 millió vásárló döntött.
Az NPD elemzői szerint az idei esztendőben óriási bevételeket könyvelhetnek el a konzolokat és kiegészítő tartozékokat gyártó cégek, és csupán az Egyesült Államokban 16-18 millió dollár forgalmat fog generálni a szektor.
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Az LG új tévéivel sosem látott megoldások költöznek a nappaliba
Ha azt gondoltuk volna, hogy a tévék már nem képesek tovább fejlődni, hát tévedtünk. Mesterséges intelligencia, elképesztő grafikus teljesítmény és kábelmentes kialakítás – az LG legújabb televíziói számos felhasználási lehetőséget és minden eddiginél lenyűgözőbb vizuális élményt kínálnak.
Doom-klón és új játékok jelentek meg a HomeLAB-3-asra
A Neumann Társaság HCC szakosztályának pályázatán a több mint negyven évvel ezelőtt megjelent, házilag összeszerelhető magyar Homelab-3 hobbikomputerre készültek jóval későbbi vagy világszerte elterjedtebb számítógépekről ismert játékok, így például a Doom vagy a Wizard of Wor klónjai. A programozás fejlődését szemlélteti, hogy lelkes kóderek több generációval újabb platformok játékait tudták sikeresen adaptálni az ősgépre, csúcsra járatva annak képességeit.