15 új 1080p-s Bravia HDTV a Sonytól, köztük egy 70 inches LCD modell
A Sony éppen ezért az őszi vásárlási szezonra nem kevesebb mint 15 ilyen vadonatúj készüléket dobott piacra. A készülékek szolgáltatások szerint három sorozatban, V, W és X modellekként kerülnek forgalomba. A televíziózás fejlődését mutatja, hogy mindegyik sorozat a 40 inches képátlónál kezdődik, már nincsenek 32, különösen 20 inches belépőmodellek. A három kategória a 40 és 52 inch közötti tartományban kínál televíziókat, ám a csúcskategóriás X sorozat kapott egy 70 inches modellt is. Ez azért különösen érdekes, mert igazolja a Sony plazmagyártásból történő kilépésekor hangoztatott üzletpolitikáját.
Annak idején ez nem volt teljesen egyértelmű döntés, mivel ugyan a plazmatechnológia korai öregedéssel, beégésekkel, fókuszvesztéssel küzdött, ám az LCD-k még csak jóval kisebb képátlónál voltak elérhető árúak, a járatos modellek a 20-32 inch között mozogtak, sőt a 15 inches megoldások sem mentek ritkaságszámba. A 177 centiméteres óriás LCD azonban igazolta, hogy az ilyen méretű kijelzők technológiailag előbb-utóbb elérhetők lesznek, és akkor a LED rendszerek minden előnyét biztosítják, beleértve a fiksz fókuszt és hosszú élettartalmat.
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Az LG új tévéivel sosem látott megoldások költöznek a nappaliba
Ha azt gondoltuk volna, hogy a tévék már nem képesek tovább fejlődni, hát tévedtünk. Mesterséges intelligencia, elképesztő grafikus teljesítmény és kábelmentes kialakítás – az LG legújabb televíziói számos felhasználási lehetőséget és minden eddiginél lenyűgözőbb vizuális élményt kínálnak.
Doom-klón és új játékok jelentek meg a HomeLAB-3-asra
A Neumann Társaság HCC szakosztályának pályázatán a több mint negyven évvel ezelőtt megjelent, házilag összeszerelhető magyar Homelab-3 hobbikomputerre készültek jóval későbbi vagy világszerte elterjedtebb számítógépekről ismert játékok, így például a Doom vagy a Wizard of Wor klónjai. A programozás fejlődését szemlélteti, hogy lelkes kóderek több generációval újabb platformok játékait tudták sikeresen adaptálni az ősgépre, csúcsra járatva annak képességeit.