300 millióért újabb reklámcéget vesz a Yahoo

Genda Csongor Zoltán, 2007. szeptember 5. 20:45

A Yahoo képviselői bejelentették, hogy cégük felvásárolja az egyik leggyorsabban fejlődő webes reklámspecialistát, a BlueLithium-ot.

A keresőszolgáltató már rég készül az online hirdetési szektorban való jelenléte erősítésére, így most bekebeleznek egy újabb reklámcéget, a BlueLithium-ot. A felek 300 millió dolláros vételárban állapodtak meg. A Yahoo már a második hasonló profilú vállalkozást vásárolta fel, 2007 első felében a Right Media is teljes egészében a cég tulajdonába került. A 2004-ben alapított BlueLithium a ComScore piackutató adatai szerint az Egyesült Államok 5. és Nagy-Britannia 2. számú online hirdetési cége havi 145 millió látogatóval, és ennek hálózata növekszik a leggyorsabban a világon.
A Yahoo az új szerzeménnyel akarja erősíteni pozícióját a webes reklámpiacon, ahol olyan konkurensekkel kell megküzdenie, mint a Google és a Microsoft, amelyek a közelmúltban szintén komoly felvásárlásokat hajtottak végre ezen a téren.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50