Hamisítványok forgalmazásáért pereli a L'Oreal az eBay-t
A L’Oreal a hamisítványok számának folyamatos növekedése miatt szánta el magát a jogi lépésekre, hasonlóképpen a luxustermékekben érdekelt LVMH Moet Hennessy Louis Vuittonhoz, vagy az érdekeltségükbe tartozó Diorhoz, de így tett nemrég az amerikai ékszerészet egyik leghíresebb szereplője, a Tiffany & Co. is.
A hamisítványok forgalmazása főként az online aukciós oldalakon keresztül történik. Ennek oka az lehet, hogy itt a vevő nem veheti észre a csomagolás apró részleteinek esetleges eltérését, nem is beszélve az illatanyagokról. Főként az új termékeke beazonosítása nehézkes, hiszen ezek egy része még nem is kapható a helyi kisebb boltokban. A hamisítványok azonban mindenképpen rosszabb minőségűek, és ha észleli a vevő, ha nem, hogy átverték, rontják a cég hírnevét, márpedig a kozmetikai iparban a megbízhatóság és az imázs a legfontosabb elemek.
A francia Liberation szerint több millió euróra tehető a L’Oreal kára, csak az eBay-hez köthető üzletek révén. A helyzetet nem sikerült megnyugtatóan tisztázni, sőt a jelek szerint a trendek sem fordultak meg, így a kozmetikai cég jogi eljárást indított az online aukciós ház ellen Franciaországban, Németországban, Spanyolországban és Belgiumban.
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...