Szuszkó László vezeti a Telsey magyar irodáját
Sundic elmondta, ez év végére egymillió dolláros árbevételt remélnek a magyar piacon, ahol jelenleg két disztribútorral (Ingram Micro, Young) és egy jelentősebb internetszolgáltató ügyféllel (TVnet) állnak kapcsolatban. Elhangzott továbbá, hogy néhány nap múlva Bukarestben és Moszkvában is irodát nyit a Telsey. Sundic kijelentette, a vállalat a térségben, így hazánkban is, elsőként internetszolgáltatói portfoliójával lép piacra, amit később a vállalati hálózati eszközök értékesítése követ.
Szuszkó szerint a cég az IPTV szolgáltatások terjedésével, set-top-box portfoliójával arathat sikereket a hazai piacon, s rövid időn belül e téren piacvezetővé válhat. "Előnyt jelenthet számunkra, hogy a Telsey eszközöket kifejezetten Triple Play alkalmazásokhoz fejlesztették" - mondta a magyar kereskedelmi központ vezetője, akihez egyben a most felálló további regionális Telsey irodák is tartoznak. A budapesti központ ((XXII., Honfoglalás 92.) máris megkezdte egy klasszikus viszonteladói hálózat kialakítását. A TVnet-tel közösen olyan terv megvalósításán is dolgoznak, amely egyedi termékek, pl. speciális igényű set-top-box készülékek gyártását célozza.
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.