Mindent lehet a neten! Legfőképpen pénzt keresni!
Lezárult az Internet Hungary 2007 konferencia keretében meghirdetett Magyarországon eddig nem alkalmazott, de működő internetes üzleti modellek pályázata. A "nyereségvágyból elkövetett online tevékenységek" prezentációi mellett 20 előadás, 10 fórum és több workshop várja a digitális jövő iránt érdeklődőket Tihanyban 2007. október 16-17-én. A konferencián szó lesz többek között a web2 magyarországi helyzetéről, illetve egy külön alkonferencia, a Mobil Hungary foglalkozik a rohamosan terjedő mobilinternettel.
Öt pályamű versenyezhet a Magyarországon eddig nem alkalmazott, de működő internetes üzleti modellek pályázaton, a pályaművek címe szerint: E-Aerobic- edzés online; Kvíz közösségi alapon; Reklámzaj.hu; nemecsek.hu és a Tervbörze. A szervezők olyan üzleti és/vagy kereskedelmi site-okat, internetes alkalmazásokat keresnek, amelyek eredeti ötletet tartalmaznak vagy valahol a nagyvilágban már léteznek - sőt: vélhetően nyereséget is hoznak -, de Magyarországon még nem jelentek meg. Az október 16-i versenyen egy-egy ilyen site-ot, szolgáltatást kell röviden bemutatniuk a döntőbe jutottaknak, kitérve a magyarországi piaci bevezetés lehetőségére is.
Vélhetően nagy érdeklődés fogja kísérni a web2-s eszközökről, szolgáltatásokról szóló előadásokat, melyek mind a két napon szóba kerülnek: 16-án az ügynökségek, míg 17-én a felhasználók szempontjából vitatják meg a jelenséget a résztvevők.
Az internet mellett komoly szerepet kapnak a mobilkommunikációhoz kapcsolódó témák is, mint például a sávszélesség-robbanás, illetve mivel töltsük fel a sávszélességet?
A 2007-es Internet Hungary konferencia részleteiről és programjáról többet olvashat a www.mediahungaria.hu weboldalon.
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.
Elégedetlenek a magyarok az elektronikus ügyfélkiszolgálással
A tavalyi évben is megmérettettek ügyfélkiszolgálás terén a hazai vállalkozások, akik már 15. alkalommal vehettek részt a „Kiváló Kiszolgálás” programban. A 2023-ban legjobban teljesítő vállalatok négy kategóriában részesültek elismerésben. A felmérésen idén másodszor az újgenerációs digitális csatornákon való ügyfélkommunikációt is mérték a vállalatok közösségi média oldalakon folytatott interakciói alapján. Azok a felmérések során értékelt dolgozók pedig, akik 100%-os eredményt értek el a próbavásárlás során, megkapták „Az Ügyfélélmény Sztárja” címet, amit 1 évig használhatnak.