Rolex órával szerelt luxustelefonra készül az LG
A dél-koreai gyártó az LG Prada Phone megjelentetésével már bizonyította, hogy jelen szeretne lenni ezen az igen szűk piacon. És valóban, nem igazán nagy közönséget fog át ez a kategória, a jelenlét mégis fontos, hiszen egyfajta exkluzivitást sugall. Kicsit kínos is lenne kimaradni ebből a zárt klubból, mely már nem is olyan zárt, a Nokia, a Motorola és a többiek sorra hozzák ki luxusmodelljeiket saját név alatt. Az LG vezetősége egy már bevett hívószóval operálnak, amikor a Rolex-szel állnak össze. Bár a márka kissé talán megkopott a hihetetlen amerikai népszerűség miatt, és jóllehet sokan nem éppen a jó ízlés csimborasszójának tartják termékeiket, vitathatatlan, hogy nevük szinte egybeforrat a hétköznapi ember által ismert luxus világával. A gyártó egyelőre meglehetősen szűkszavú, annyit közöltek, hogy az óra a külső felületen kerül elhelyezésre, amiből az elemzők arra következtetnek, hogy összehajtható modellről van szó, különben túl sok helyet foglalna el az óra kijelző és a billentyűzet rovására. A másik elérhető információ az, hogy az LG valódi bőrrel kombinálja a készülék külsejét, ezzel további exkluzivitást sugallva vásárlói felé.
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: