Sony - prognózis felemelése
A japán elektronikai társaság működési eredményét 90,47 milliárd jenre (793 millió dollár) növelte a harmadik negyedévben az egy évvel korábbi 20,83 milliárd jenes veszteséggel szemben. Tavaly a Sony eredményét terhelték a számítógépek akkumulátorainak visszahívási költségei.
Július és szeptember között viszont erősen bővültek a digitális kamerák, filmfelvevők eladásai, ezek ellensúlyozták a videójáték (Playstation 3) értékesítésének gondjait. A Sony a várakozások feletti mértékben emelte fel az üzleti év egészére szóló előrejelzését. A jövő márciusában záruló 2008-as pénzügyi évben a működési eredményt 450 milliárd jenre prognosztizálja, a korábbi 440 milliárd jenről. A szakértők 431,5 milliárd jenes működési eredményt várnak. Amennyiben a vállalat a célját teljesíti, úgy működési eredménye az egy évvel ezelőtti hatszorosát éri majd el.
A társaság részvényei az idén 1,6 százalékkal javultak, szemben a tokiói tőzsde elektronikai berendezések (IELEC) indexének 6,5 százalékos visszaesésével.
Kapcsolódó cikkek
- Sony-Qimonda vegyes vállalat chipgyártásra
- A Sony kivásárolja LCD üzletágából a Toyotát
- A Sony eladja Cell csipgyártó-üzemeit?
- Átfogó újrahasznosítási programba kezd a Sony
- A Sony is a CMOS iparba fektet
- Szlovákia - 1700 új munkahelyet teremtenek a monitorgyárak
- A Nintendo piaci tőkeértékben megelőzte a Sonyt
- A Nintendo piaci értéke megközelíti a Sony-ét
- Sony: vártnál nagyobb veszteség, pozitív kilátások
- Visszavonul a PlayStation atyja
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.