SPSS: eredményes negyedév
A hazánkban is aktív amerikai SPSS Inc. közzétette harmadik negyedéves eredményeit, mely 72,3 millió dolláros bevételével 12 százalék növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest.
Az új licencekből származó árbevétel 34,5 millió dollár volt, mely 15 százalékkal meghaladja az előző évit. Az operatív bevétel 12,5 millió dollár, ami 29 százalékos növekedést jelent. 2007 harmadik negyedévére vonatkozó operatív bevétel 1,2 millió dolláros K + F zárási és konszolidációs díjat tartalmaz. „A harmadik negyedévben minden fontosabb földrajzi területen növekedni tudtunk az új licencbevételeknek köszönhetően”- mondta Jack Noonan, az SPSS elnök-vezérigazgatója. Hozzátette: „A fejlődés a statisztikai és adatbányászati termékek erős pozíciójának és a számos új prediktív elemzési megoldás értékesítésének köszönhető. A prediktív elemzési megoldásokban rejlő előnyök, melyet a piac egyre inkább felismer, valamint a méltán bizonyított SPSS termékek a jövőben is bizakodásra adnak okot.”
Magyarországon a Berzsenyi Dániel Főiskolával újabb felsőoktatási intézmény csatlakozott a Clementine adatbányászati szoftver felhasználói és oktatói közé. Az adatbányászat Magyarországon is egyre nagyobb teret hódít, ezért fontos, hogy már az egyetemi, főiskolai hallgatók is megismerjék a szoftvert, elsajátíthassák működését, ezáltal munkaerő-piaci pozíciójukat erősítsék. Az SPSS magyarországi képviselete ezért jelentősen támogatja a felsőoktatási felhasználást, ugyanis oktatási és kutatási célra, campus licenc keretében a felsőoktatási intézmények jelentős kedvezménnyel vásárolhatják meg az SPSS termékeit, így a Clementine-t is.
Újdonság az SPSS Predictive Call Center nevű terméke, amely az SPSS Predictive Analytics termékcsalád tagja. A Predictive CallCenter az előzetesen betáplált célcsoport- azonosító modellek alapján valós idejű javaslatokkal látja el a munkatársakat. Az egyes ajánlatokat személyre szabottan állítja sorba, pontosan meghatározva az azokra adott pozitív válasz valószínűségét. A programtermék további fontos tulajdonsága, hogy multikampány környezetben az ajánlatokat oly módon optimalizálja, hogy figyelembe veszi többek között az adott ügyfélnek adott időszakban maximálisan adható ajánlatok számát, valamint a promóciós költségek és a megtérülés figyelembevételével a cég számára a legjövedelmezőbb megoldást. Fenntartja továbbá a lehetőségét annak, hogy az értékesítési munkatárs a személyes beszélgetés függvényében maga döntsön a felkínált ajánlatokról.
Kapcsolódó cikkek
- Egekben a Google-részvények a mobilpiacra való belépés hírétől
- Adverticum: az idén is 40 százalék körüli árbevétel-növekedés
- A FreeSoft megvásárolta a HUMANsoftot
- Az Acer megelőzte a Lenovót és most a Dell helyére pályázik
- Rekordbevétel a Microsoftnál
- Symantec: szilárd második negyedév
- A Magyar Telekom továbbjutott a Telekom Slovenije privatizációs pályázatán
- E-útdíj tender: az Albacomp ajánlat mögött nagyvállalatok sorakoznak fel
- A HP felvásárolta az Atos Origin Middle East Groupot
- Sony - prognózis felemelése
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.
Már 250 SafeCross okoszebra védi a magyar gyalogosok biztonságát
2024. április 13-án, Debrecenben ünnepélyes családi rendezvényen adta át a Pearl Enterprises Kft. az általa fejlesztett 250. SafeCross okoszebrát.