A Grepton tovább erősít üzemeltetés vonalon
A Grepton Informatikai Zrt. stratégiai irányvonalainak egyik alappillére az üzemeltetés. Ennek keretében tavaly létrehozta a Grepton Service Center-t (GSC), egy olyan professzionális szolgáltató szervezetet, mely biztosítja a megrendelők vállalati informatikai rendszereinek biztonságos rendelkezésre állását.
A Grepton Service Center tevékenységének hatékonyabbá tételéhez, illetve az üzemeltetés, rendszermenezsdment és security szolgáltatási portfóliójának bővítéséhez kötött stratégiai partneri szövetséget a Computer Associates vállalattal. A CA termékei komoly segítséget jelentenek számunkra, hogy ezeken a területeken a piac meghatározó szereplőivé váljunk - mondta Matlák Tamás a Grepton szakmai vezérigazgató-helyettese.
A CA eddigi tevékenysége, eredményei és referenciái garanciát jelentenek a Grepton számára a sikeres és hatékony együttműködésre. Világszerte bevált megoldásai a Grepton számára segítenek a banki és pénzügyi szektor területén a hatékony jelenlét megerősítésére.
Kapcsolódó cikkek
- Synergon: harmadik negyedéves pénzügyi, üzleti beszámoló
- További négyezer fős leépítés az Alcatel-Lucentnél
- Sharp: 10% feletti féléves értékesítésnövekedés
- SPSS: eredményes negyedév
- Egekben a Google-részvények a mobilpiacra való belépés hírétől
- Adverticum: az idén is 40 százalék körüli árbevétel-növekedés
- A Grepton technológiai igazgatója Microsoft MVP címet kapott
- Turcsányi Károly a Grepton gazdasági igazgatója
- Grepton Folyamatok e-Z-ig Szakmai Konferencia
- Stratégiai szövetséget kötött a CA és a BEA Systems
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.