Lufthansa: beszállókártya az otthoni számítógépről
Az úti cél kiválasztása, online foglalás, check-in és a beszállókártya kinyomtatása – mindezeket már egy irodai vagy otthoni számítógép segítségével is megteheti az utazni vágyó internetező. A Lufthansa utasai, akik online beszállókártya birtokában vannak és csak egy kézitáskával utaznak, a repülőtéren egyenesen a biztonsági ellenőrzés felé vehetik az irányt, ezáltal nagyobb rugalmasságot élvezhetnek és időt takaríthatnak meg. A csomagokkal utazók a legtöbb Lufthansa állomáson külön csomagfeladási pultokhoz léphetnek, így gyorsan és kényelmesen adhatják fel csomagjaikat.
A beszállókártya elkészítése gyerekjáték a repülni vágyók számára: a www.lufthansa.com oldalon külön ablakban jelenik meg a kitöltött beszállókártya az utas nevével, a kívánt úticéllal, a járat számával, a repülés időpontjával, az azonosítást elősegítő vonalkóddal. Egy kattintás és már kezébe is veheti az ember a beszállókártyáját. Az így kinyomtatott beszállókártya tulajdonosa jogosulttá válik a kapukhoz történő közvetlen belépésre.
Magyarországon október közepétől érhető el a szolgáltatás.
Kapcsolódó cikkek
- Közelebb a mobilozás lehetősége az európai repülőgépeken
- Hazai cég fejleszt a Lufthansának
- Eltűnnek a papír repülőjegyek
- Szabad a mobilozás az európai légtérben
- Újabb Online szolgáltatásokkal modernizál a Lufthansa
- Mégsem lesz vezetéknélküli hálózat a Boeing szupergépén
- Az Emirates Airlines vezeti be elsőként a légi mobilhasználatot
- Előre kinyomtatható beszállókártya
- Lufthansa Systems ProfitLine/Yield bevételmenedzsment IT rendszer az AiRUnionnál
- iPod-csatlakozó a repülőgépeken
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...