Humán erőforrás szolgáltató központot nyitott a Nokia Komáromban

MTI Sajtóadatbank, 2007. november 16. 09:01

Nokia Pont elnevezéssel információs központot nyitott csütörtökön Komáromban a Nokia, a Vállalkozók Házában berendezett 70 négyzetméteres irodában bárki tájékozódhat a gyárról és az aktuális álláslehetőségekről.

Az érdeklődőknek ezentúl nem kell kimenniük a gyárba, a Nokia Pontban interjúkat lehet lebonyolítani, a jelentkezők akár felvételi elbeszélgetésen is részt vehetnek - mondta el a Nokia kommunikációs igazgatója, hozzátéve, hogy az iroda fél kilenctől fél hatig lesz nyitva.

Timo Kahlein, a Nokia Komárom Kft. ügyvezető igazgatója újságírói kérdésre hozzátette, szeptember elejétől 300-zal bővítették a létszámot, azonban még mindig keresnek technikusokat. A Nokiánál közel 6000 ember dolgozik Magyarországon, közülük 5500-an  Komáromban.

A Nokia 1999-ben építette föl komáromi gyárát, mintegy 100 millió eurós költséggel. Az üzemben 2000 januárjában indult meg a kereskedelmi termelés, és 2006 novemberében elkészült a 300 milliomodik mobiltelefon. A gyárat 2005-ben, több mint 50 millió eurós beruházás keretében új üzemcsarnokkal bővítették.

Az ügyvezető a cég harmadik negyedéves üzleti jelentése alapján elmondta, hogy elsősorban az ázsiai és az afrikai eladások erőteljes bővülésének köszönhetően 39 százalékra nőtt az előző negyedévi 36 százalékról.

A cég korábbi közleménye szerint a harmadik negyedévben az adózott eredmény 85 százalékkal 1,56 milliárd euróra emelkedett a 2006 hasonló időszaki 845 millióról, jócskán túlszárnyalva az elemzők várakozásait. A nyereségráta 22 százalékra emelkedett az előző évi 13 százalékról.

Az árbevétel 28 százalékkal 12,9 milliárd euróra nőtt.

A telefonok átlagos ára 82 euróra csökkent a harmadik negyedben a második negyedévi 90 euróról.

A Nokia 112 millió készüléket adott el világszerte a harmadik negyedben, majdnem annyit, mint három legközelebbi versenytársa együttvéve.

Kulcsszavak: +céginfo Nokia

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Facility managementben erősít az ICON

Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.

2024. április 17. 18:09

Új korszak az elektromobilitásban

A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is. 

2024. április 17. 16:28

Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit

Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi. 

2024. április 17. 14:50

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09