Lenovo: új gyár Lengyelországban
A Lenovo új gyártási és kivitelezési központot nyit a lengyelországi Legnica speciális gazdasági zónában. A létesítmény a régió európai, közel-keleti és afrikai (EMEA) ügyfelei igényeinek kiszolgálására jött létre. Az üzem a termék-összeszereléstől és konfigurálástól kezdve a logisztikai szolgáltatásokon át a további speciális szolgáltatásokig - mint az egyéni lemezkép telepítése és a leltári címke elkészítése és felragasztása - számos tevékenységet fog ellátni.
Az új, 30 000 négyzetméter területű gyár az alsó-sziléziai Legnica speciális gazdasági zónában fog felépülni és várhatóan 2008 harmadik negyedévében kezdi meg működését. Az üzem kezdeti gyártási kapacitása több mint kétmillió asztali számítógép lesz évente. A befektetés teljes összegét több mint 20 millió dollárra becsülik, amibe beletartozik az üzem létesítése, a gyártósorok kialakítása, az eszközök beszerzése, a fizetések, a helyi, regionális és országos adók és további járulékok. A Lenovo körülbelül 1000 embert fog alkalmazni Lengyelországban, ha a gyár elkezdi működését.
Az új lengyel üzemmel - amely az ötödik új gyár és logisztikai központ, amelyet a Lenovo ebben az évben bejelentett - a Lenovo globális gyártói jelenléte négy kontinensre és öt országra növekszik. Lengyelországon kívül a kínai Sanghajban, az indiai Baddiban és a mexikói Monterreyben gyártóközpont, míg az egyesült államokbeli Észak-Karolinában logisztikai központ létesítését jelentette be a Lenovo 2007-ben.
A további befektetésekkel és a Lenovo termékek iránti kereslet kielégítésével a kulcsfontosságú piacokon a cég csökkenti költségeit, lerövidíti a szállítási időt, valamint olyan speciális szolgáltatásokat nyújt európai ügyfeleinek, amilyenre azoknak szükségük van.
Kapcsolódó cikkek
- Új elnök és új vezérigazgató az Antenna Hungáriánál
- Egy gondolattal gyorsabban
- Az innováció, ami számít... - A Ricoh Global jövőképe
- A Philips 2,7 milliárd dollárt ajánl az amerikai Genlyte-ért
- Megnyílt a kétezredik T-Mobile-üzlet Európában
- Megújuló energiaforrást használ a Pannon új székháza
- Az EQnet újabb ügyfélkört vásárolt
- Az Adverticum Zrt. újabb üzleti sikere
- A Konica Minolta nyilvánosságra hozta első félévi pénzügyi eredményeit
- A Zebra felvásárolja a Navist és a proveót
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.