Nemzetközi elismerés a Magyar Telekomnak
Az ENSZ Nemzetközi Munkaügyi Szervezete (ILO) 2007. november 26-án "A Sokszínű és Befogadó Munkahely Best Practice Vállalati Nagykövete" elismerésben részesítette a Magyar Telekomot a munkahelyi esélyegyenlőség terén kifejtett tevékenységéért.
Az ILO a magyarországi vállalatok - köztük a Magyar Telekom - jó példáit "A befogadó és sokszínű munkahelyért - Jó példák a magyarországi vállalatoktól” című kiadványban gyűjtötte össze és tette közzé. A kiadvány bemutatásával és az elismerés átvételével egyidejűleg a Magyar Telekom aláírásával csatlakozott a Hungarian Business Leaders Forum (HBLF) által kezdeményezett „Kódex a szervezeti sokszínűségről és befogadásról” irányelvgyűjteményhez, ezzel is kifejezve elkötelezettségét az etikai normák betartása mellett. Az ENSZ Nemzetközi Munkaügyi Szervezetének (ILO) regionális irodája 2007. tavaszán az "Egyenlő esélyek mindenki számára európai év" keretében felhívással fordult a vállalatokhoz a sokszínű munkahely megteremtésében eddig szerzett, jó gyakorlatuk megosztására, hogy felhívja az üzleti világ figyelmét a befogadó munkahely fontosságára.
"A befogadó és sokszínű munkahelyért - Jó példák a magyarországi vállalatoktól” című ILO-kiadványba 9 vállalat 32 sokszínűségi és esélyegyenlőségi kezdeményezése került be. A Magyar Telekom 8 programmal szerepel benne. A kiadvány információt nyújt arról, hogy a Magyarországon működő vállalatok hol tartanak a befogadó és sokszínű munkahely kialakításában, továbbá hasznos ötleteket, gyakorlati megoldásokat kínál minden olyan vállalatnak, amelynek fontos a befogadó és a sokszínű munkahely kialakítása és az ehhez kapcsolódó előnyök kiaknázása.
A Magyar Telekom az alábbi sokszínűségi és esélyegyenlőségi programokat, akciókat tárta a nyilvánosság elé, azzal a céllal, hogy ezek a kezdeményezések más magyarországi nagyvállalatoknál is követőkre találjanak.
- Szociális Charta, Sokszínűségi Politika
- Család és Munkahely programsorozat
- Atipikus foglalkoztatási formák alkalmazása (távmunka, részmunka, rugalmas munkaidő)
- Rendhagyó Színházi Világnap
- Diversity Workshop
- "Szabad az Á" - Esélyegyenlőségi dokumentumfilm-klub
- Digitális Híd Kistelepüléseken
- Internettel az Egyenlő Esélyekért Program (Egálnet)
Kapcsolódó cikkek
- Az S&P és a Moody's visszavonta a Magyar Telekom önálló minősítését
- A legjobb hazai vállalati weboldal
- Magyar Telekom: 10 éve a tőzsdei parketten
- Magyar Telekom: a karcsúsítás 2008 végéig folytatódik
- A Magyar Telekom továbbjutott a Telekom Slovenije privatizációs pályázatán
- Sok érdeklődő a Telekom Slovenijére, a Deutsche Telekom a Magyar Telekom révén is pályázik
- Ismét a Magyar Telekom a legjobb a hazai cégek elszámoltathatósági rangsorában
- Concorde: a vártnál borúlátóbb a Magyar Telekom
- Az MTelekom regisztrált a Telekom Slovenije privatizációs tenderén
- Egyesült a T-Online hozzáférési üzletága és az Emitel a Magyar Telekommal
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.