Symantec: befejeződött a Vontu felvásárlása
A Symantec bejelentette, hogy 2007. november 30-án végleg befejeződött a Vontu felvásárlása. A Symantec és Vontu között létrejött akvizíciós megállapodást 2007. november 5-én jelentették be. A felvásárlás értéke 350 millió dollár, mely összeget készpénzben, illetve kötvényekben egyenlíti ki a Symantec.
Az adatvesztés elleni megoldások segítenek a vállalatoknak megakadályozni a tárolt vagy használatban lévő bizalmas és védett információk elvesztését. A Vontu termékei kiegészítik a Symantec jelenlegi portfoliójába tartozó végpont és hálózatvédelmi, illetve tárolási megoldásokat, melynek köszönhetően a felhasználók számára a piac legátfogóbb adatvesztés elleni szolgáltatását nyújtja a Symantec. Az akvizíció a Symantec és a Vontu erős kapcsolatára épül, amely a Symantec Security 2.0-val kapcsolatos elképzelésének meghatározó eleme. A Security 2.0 nem csak a védelmi rendszerekre és eszközökre fókuszál, hanem magát az információt is megvédi.
Kapcsolódó cikkek
- Symantec: Vontu-akvizíció 350 millió dollárért
- Symantec: szilárd második negyedév
- Symantec: szilárd bevétel és nyereség
- A Symantec 200 millió USD költségcsökkentést tűzött ki célul
- A Symantec felvásárolja az Altiris-t
- A Symantec szilárd második üzleti negyedévet zárt
- Stratégiai partnerségre lépett a Juniper Networks és a Symantec
- Sven Schuldt a Symantec új regionális igazgatója
- A 2006-os pénzügyi évet szilárd negyedik negyedévvel zárja a Symantec
- A Symantec első EMEA alelnökévé nevezte ki John Brigdent
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.