Zebra mobilnyomtatók: megkönnyítik a karácsonyi bevásárlást
Az áruházi ünnepi akciók, év végi leárazások fontosságát nem kell külön hangsúlyozni, azonban – főleg a több százezer cikket forgalmazó nagyobb üzletekben – kritikus lehet az átárazás gyors és pontos végrehajtása. Hagyományos módszerekkel az átcímkézés időigényes és jelentős munkaerőt foglal le, emiatt az alkalmazottak kevesebb időt tudnak a vevők kiszolgálására fordítani.
„A Zebra mobilnyomtató egyik szoftverfejlesztői partnerének adatai szerint hagyományos átárazási módszerekkel a személyi költségek az akció várható profitjának egyötödét is felemészthetik. Az árazást kezelő szoftverek és a mobil nyomtatási megoldások összekapcsolása viszont akár 40 százalékos költségmegtakarítást is eredményezhet egy-egy akció esetén – mondta el Halász Árpád, a Zebra dél- és kelet-európai értékesítési vezetője.
Az árazás akkor hatékony, ha azt a boltokban azonnal és hibátlanul meg lehet valósítani – ebben segít a Zebra. A polcokra kihelyezett termékeket a vezeték nélküli hálózatban összekapcsolt mobil címkenyomtatókkal valós idejű árazási információt tartalmazó központi adatbázis segítségével címkézik át.
Az árcímkék és vonalkódok kezelését a lehető legnagyobb gondossággal kell végezni, hiszen ez számottevő hatással van az értékesítésre, a készletek forgására és a személyi erőforrások hatékonyságára is. A legfontosabb érv azonban a Zebra vonalkódos mobilnyomtatói és szolgáltatásai mellett az, hogy a vásárlók átláthatóbb információt kapnak az akciós termékekről, és az egyszerűbb és gyorsabb áruházi munkafolyamatoknak köszönhetően az alkalmazottak több figyelmet tudnak fordítani a vásárlók igényeinek kielégítésére.
Kapcsolódó cikkek
- Megjelenik az OKI C5000 LED-es nyomtatócsalád
- Nagyformátumú nyomtató fejlesztések a Canontól a grafikai piacnak
- Az OKI felfrissíti C3000-es nyomtató-sorozatát
- Nagy teljesítményű, színes A3-as OKI nyomtató
- A Zebra felvásárolja a Navist és a proveót
- HP LaserJet M2727 MFP sorozat
- Xerox Phaser 6130: lézernyomtatás elérhető áron kisvállalkozásoknak
- Feltünteti a HP tintapatronjain az oldalkapacitást
- Új összetételű fekete tintával lép piacra a HP
- Magicolor Akadémia - II. felvonás
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.