5,6 milliárdot adna a Microsoft a Logitechért?
Svájci tőzsdei szakemberek tudni vélik, hogy a redmondi szoftveróriás vételi ajánlatott akar tenni az eredetileg Svájcban alapított számítógépes tartozékokat gyártó vállalatra. Értesüléseik szerint a Microsoft hajlandó volna 5,62 milliárd eurót fizetni a Logitechért. Az egyelőre csak pletykaszinten terjedő hírnek köszönhetően a svájci vállalat papírjainak az árfolyama csupán a tegnapi napon 12%-ot emelkedett. A számítógép-tartozékokat gyártó konszern reális értéke az elemzők szerint 4,2 milliárd euró, a redmondiak viszont harmadával többet fizetnének azért - állítják a jól értesült források. A felek képviselői nem kommentálták a fúzió hírét. Daniel Borel, a Logitech egyik társalapítója a Reuters megkérdezésére kitérő válaszokat adott. Úgy fogalmazott, hogy a vállalat az ő gyermeke, és feltette a költői kérdést, hogy ki volna hajlandó áruba bocsájtani a saját gyermekét? Végül azonban kissé ködösített formában kijelentette, hogy egy ilyen komoly döntést ő nem hozhat meg egyedül, hiszen ő csupán a részvények 6%-át bírja.
Kapcsolódó cikkek
- A Microsoft felvásárolta Európa egyik vezető online térképszolgáltatóját
- 140 milliót fizet a Microsoft szabadalomsértés miatt
- Szibériában létesítene szerverparkot a Microsoft
- A Grepton lett a tudásba legtöbbet invesztáló nagyvállalati Microsoft partner 2007-ben
- Ismét az ABESSE a legkompetensebb Microsoft partner
- Rekordbevétel a Microsoftnál
- Úgy tűnik, végül a Microsoft ajánlatát fogadja el a Facebook
- IDC: a Microsoft és partnerei 53 000 embert foglalkoztatnak Magyarországon
- Évi húsz céget akar felvásárolni a Microsoft
- Ár-összehasonlító portált vásárolt a Microsoft
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.