Hitachi-Toshiba-Fujitsu vegyes vállalat merevlemezek gyártására
A lépés nyilvánvalóan ésszerűnek tűnik, hiszen a Hitachi merevlemezes részlegéről például jó ideje köztudott, hogy veszteséges, de a többiek sem állnak túl jól ezen a téren. Szintén sajtóértesülések szerint a Hitachi nemrég a Silver Lake befektetői csoporttal és másokkal is tárgyalt az ágazat eladásáról, ezek azonban egyelőre nem vezettek sikerre. Bennfentesek szerint ebben egyrészt szerepet játszik az, hogy a Silver Lake annak idején segítette a rivális Seagate talpra állását és azóta is szoros szálak fűzik egymáshoz a két társaságot. Ennél is fontosabb lehet azonban a kulturális háttér, ugyanis a Hitachi a hagyománytisztelőbb japán vállalatok közé tartozik, amely ily módon szívesebben működik együtt hazai cégekkel, mint nemzetközi befektetői csoportokkal.
A Cnet hírforrása úgy tudja, hogy a vegyes vállalatban mindhárom cégnek egyforma, 33%-os részesedése lesz. A hírt egyelőre egyik érintett vállalat részéről sem kommentálták.
Kapcsolódó cikkek
- Nem gyárt több mini-winchestert a Hitachi
- 500 GB-os Hitachi merevlemez laptopokba
- Megegyezett a HDD-licencekről a Hitachi és a Samsung
- Vékony 1,8" Toshiba merevlemezek
- Milyen egy haldokló merevlemez hangja?
- Toshiba merevlemez autókba
- A világ legalacsonyabb energia-felvételű winchesterei
- Négyterás merevlemezeket ígér a Hitachi
- Önkímélő flash merevlemez a Hitachitól
- 160 GB-os 1,8" Toshiba HDD
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.