Az EMC Magyarország Kft. megerősítette helyi szervezetét
A regionális személyi fejlesztésekkel összhangban Magyarországon is jelentős bővülést hajtott végre az EMC, mely várhatóan tovább folytatódik az idei évben is. A piac teljesebb kiszolgálása azt követeli, hogy a hagyományos mátrix szervezet a lehetőségek szerint minél teljesebben kiépüljön.
Az elmúlt évi szervezetfejlesztés elsősorban ezt célozta:
új vezető: Ákos György ügyvezető igazgató (korábban Synergon, IBM)
új partnerkapcsolati vezető: Balogh Attila partnerkapcsolati igazgató (korábban IBM)
új szektorvezetők: ipar, kereskedelem: Vas István kereskedelmi vezető, ipari és kereskedelmi szektor (korábban IBM)
központi kormányzat, oktatás, egészségügy, közlekedés: Szebellédy Balázs kereskedelmi vezető, kormányzati szektor (korábban ICON)
bank, biztosítók: Bárány Zsolt kereskedelmi vezető, pénzügyi szektor, telekommunikáció, media (korábban Synergon)
Varga Gábor kereskedelmi vezető, telekommunikáció és media szektor (korábban SAP)
a korábbi szektorvezető Garami Csongor EMEA Telco&Media business development manager lett
a brandek közül új értékesítési vezetőt kapott: a tartalomkezelés (CMA - Content Management and Archiving) Pákozdi Lóránd értékesítési vezető, CMA (korábban SAP)
mentés és archiválás (BURA - Backup, Recovery, Archiving) Slamovits Tibor értékesítési vezető, BURA (korábban Avaya, IBM)
egyéb szakterületek közül, a 2007-ben betöltött pozíciók: rendszermenedzsment presales technikai munkakör: Papp Roland konzulens, Smarts (korábban Netvisor)
CMA projektmenedzseri munkakör: Rózsahegyi Levente CMA projekt menedzser (korábban Ausztráliában dolgozott).
Kapcsolódó cikkek
- Új üzletágvezető a Microsoft Magyarországnál
- Új ember az SAP államigazgatási üzletágának élén
- Neal Woods a HP Képalkotási és Nyomtatási Divíziójának élén
- Távozik Jeff Raikes, a Microsoft egyik "nagy öregje"
- Szerkezetváltás a Nokiánál, régiós egység Budapest központtal
- A T-Online-tól igazolt kommunikációs vezetőt a T-Systems
- Kommunikációs igazgatóval erősít a Vodafone Magyarország
- Távozik Juhász Attila a Synergontól
- A veszteségek ellenére emelkedik az AMD-vezér fizetése
- Magyar Telekom: Szapáry lemondott fb-tagságáról
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.