A dokumentumautomatizációs piac meghódítására készül a HP
A HP megállapodást írt alá a személyre szabott dokumentumok és más kommunikációs anyagok készítését és továbbítását racionalizáló nagyvállalati szoftvereiről ismert Exstream Software LLC magáncég felvásárlásáról.
Az Exstream az American Capital Strategies Ltd. (Nasdaq: ACAS) portfóliójához tartozik.A tranzakció pénzügyi feltételeit nem hozták nyilvánosságra.
A HP dokumentumkezelési tapasztalataira, vezető nyomtatópiaci pozíciójára és az Exstream technológiájára támaszkodva az ügyfelek nyomtatásban és a világhálón is tökéletesen személyre szabottan tervezhetik meg, kezelhetik és publikálhatják strukturált és strukturálatlan tartalmaikat.
Az akvizíció lezárását követően az Exstream Software a HP Képalkotási és Nyomtatási Divízióján (IPG) belül működő Webszolgáltatások és Szoftverek üzletág részeként működik tovább.
„Minden üzleti szervezetnek – legyen az bank, egészségügyi szolgáltató vagy éppen közmű – releváns és személyre szabott módon kell tájékoztatnia ügyfeleit a rendelkezésére álló kommunikációs csatornákon keresztül” – jelentette ki David Murphy, a HP Webszolgáltatások és Szoftverek üzletágának alelnöke. „Arra számítunk, hogy az Extstream felvásárlásával a HP szélesebb ügyfélkört vehet célba és vezető pozícióra tesz szert a dokumentum-automatizáció gyorsan fejlődő piacán.”
A szokásos feltételekhez kötött tranzakció lezárására várhatóan a HP 2008. pénzügyi évének második negyedévében kerül sor.
Kapcsolódó cikkek
- A HP lezárta a SPI Dynamics felvásárlását
- Mégis kémkedett a Dell után a HP?
- Hewlett-Packard: várt mértékű nyereség az első negyedévben
- HP: folyamatosan nő a forgalom
- Jó negyedéves eredmény, de bizonytalan kilátás a Hewlett-Packardnál
- Hewlett-Packard: a vártnál jobb negyedéves adat
- Nokia-kapcsolat a HP-vel
- A HP elküld 1800 embert
- HP: 1 milliárd dollár a digitális képalkotás elterjesztésére
- Elbocsátások a Hewlett-Packardnál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.