Check Point: rekord negyedéves és éves eredmények
A Check Point Software Technologies Ltd. bejelentette a 2007. negyedik negyedévére, valamint a 2007. december 31-ével lezárt évre vonatkozó pénzügyi eredményeit.
Negyedéves adatok: a teljes bevétel 206,7 millió USD, ami a 2006. negyedik negyedév 160,1 millió USD-hez képest 29%-os növekedést jelent. A hálózatbiztonsági üzletág – minden korábbi rekordot megdöntve – 182,5 millió USD-vel járult hozzá a teljes bevételhez, ami 14%-os növekedés 2006 hasonló negyedévéhez képest. Az adatbiztonsági üzletág 24,2 millió USD-vel járult hozzá a teljes bevételhez, ami 17%-kal magasabb, mint az előző negyedévben. Nettó bevétel GAAP: 87,9 millió USD, ami 11%-os növekedés 2006. negyedik negyedévének 79,9 millió dollárjához képest. Nettó bevétel – nem GAAP (nem az általánosan elfogadott könyvelési alapelvek szerinti): 102,5 millió USD, ami 13%-os növekedés 2006. negyedik negyedévének 90,6 millió dollárjához képest. A nem-GAAP nettó bevétel nem tartalmazza a részvényalapú kompenzációs és akvizíciós költségeket. Bővített egy részvényre jutó hozam – GAAP: 0,39 USD, azaz 11%-kal nőtt a 2006. negyedik negyedévi 0,35 dollárjához képest. Bővített egy részvényre jutó hozam – nem-GAAP: 0,46 USD, ami 20%-os növekedést mutat. A nem-GAAP EPS (részvényenkénti eredmény) nem tartalmazza a részvényalapú kompenzációs és akvizíciós költségeket. Jövedelemelhatárolás: 273,7 millió USD, ami a 2006. december 31-i elhatárolt jövedelemhez képest 34%-os növekedés. A cash flow 91,3 millió USD volt, ami 10%-os növekedést jelent. Részvény-visszavásárlási program: 2007. negyedik negyedéve során a Check Point 2,8 millió részvényt vásárolt, mintegy 61,9 millió USD összértékben.
Az év során a cég a világ minden részén növekedést ért el, Európában az éves bevétel 34%-kal, Amerikában pedig 24%-kal nőtt. A Check Point 17%-os növekedést könyvelhetett el 2007 negyedik negyedévében.
Éves pénzügyi adatok. Bevétel: 730,9 millió USD, ami 27%-os növekedés a 2006. december 31-én lezárt évben elért 575,1 millió dollárhoz képest. A hálózatbiztonsági üzletág – minden korábbi rekordot megdöntve – 648,1 millió dollárral járult hozzá a teljes bevételhez, ami 13%-os növekedés 2006 hasonló negyedévéhez képest. Ugyanakkor az adatbiztonsági üzletág 82,8 millió dollárral járult hozzá a teljes, éves bevételhez.Nettó bevétel – GAAP: 288,1 millió USD, 2006-ban 278,0 millió USD volt. A 2007-es év nettó bevétele magában foglalja a részvényalapú kompenzációs költségeket (34,1 millió USD), valamint tartalmazza az akvizíciókhoz kapcsolódó költségeket (57,0 millió USD) és az ennek részét képező, folyamatban lévő K+F-hez kapcsolódó 17 millió dolláros költségeket is. Adók nélkül mindezen költségek 77,7 millió dollárt tettek ki. Nettó bevétel – nem-GAAP: 358,7 millió USD, ami 12 %-os növekedés a 2006-ban elért 320,3 millió dollárhoz képest. Bővített egy részvényre jutó hozam – GAAP: 1,25 USD, ami 7%-os növekedés a 200-os 1,17 dollárhoz képest. A bővített egy részvényre jutó hozam magában foglalja a részvényalapú kompenzációs költségeket (0,15 USD), valamint tartalmazza az akvizíciókhoz kapcsolódó költségeket (0,25 USD) és az ennek részét képező, folyamatban lévő K+F-hez kapcsolódó költségeket is (0,07 USD). Adók nélkül mindezen költségek 0,34 $-t tettek ki. Bővített egy részvényre jutó hozam – nem-GAAP (nem az általánosan elfogadott könyvelési alapelvek szerinti): 1,59 USD, ami a 2006. negyedik negyedévi 1,35 dollárhoz képest 18%-os növekedést jelent. A cash flow 371,6 millió USD (2006-ban 363,3 millió USD) volt. Készpénz és befektetési egyenleg: 2007. december 31-én, 1,2 milliárd USD. 2007 során a Check Point 9,0 millió részvényt vásárolt vissza, összesen 209,8 millió USD értékben.
Kapcsolódó cikkek
- Check Point: hazai képviselet és új partnerprogram
- Chek Point hazai képviselet
- Noreg: az idén 500 millió forint bevétel
- Deutsche Telekom: 7 százalékos profitnövekedés a negyedévben
- Rekord eredmények a Check Point-nál
- A Samsung tartja nyereségszintjét
- A Getronics első féléve: több mint kétszeresére nőtt a veszteség
- GTS Datanet: 14%-os árbevétel-növekedés
- FreeSoft I. félév: megduplázott veszteség
- A Deutsche Telekom második negyedéve: 40 százalékkal csökkent a profit
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.