Check Point: rekord negyedéves és éves eredmények

Kovács Attila, 2008. január 29. 13:03

A Check Point Software Technologies Ltd. bejelentette a 2007. negyedik negyedévére, valamint a 2007. december 31-ével lezárt évre vonatkozó pénzügyi eredményeit.

Negyedéves adatok: a teljes bevétel 206,7 millió USD, ami a 2006. negyedik negyedév 160,1 millió USD-hez képest 29%-os növekedést jelent. A hálózatbiztonsági üzletág – minden korábbi rekordot megdöntve – 182,5 millió USD-vel járult hozzá a teljes bevételhez, ami 14%-os növekedés 2006 hasonló negyedévéhez képest. Az adatbiztonsági üzletág 24,2 millió USD-vel járult hozzá a teljes bevételhez, ami 17%-kal magasabb, mint az előző negyedévben. Nettó bevétel GAAP: 87,9 millió USD, ami 11%-os növekedés 2006. negyedik negyedévének 79,9 millió dollárjához képest. Nettó bevétel – nem GAAP (nem az általánosan elfogadott könyvelési alapelvek szerinti): 102,5 millió USD, ami 13%-os növekedés 2006. negyedik negyedévének 90,6 millió dollárjához képest. A nem-GAAP nettó bevétel nem tartalmazza a részvényalapú kompenzációs és akvizíciós költségeket. Bővített egy részvényre jutó hozam – GAAP: 0,39 USD, azaz 11%-kal nőtt a 2006. negyedik negyedévi 0,35 dollárjához képest. Bővített egy részvényre jutó hozam – nem-GAAP: 0,46 USD, ami 20%-os növekedést mutat. A nem-GAAP EPS (részvényenkénti eredmény) nem tartalmazza a részvényalapú kompenzációs és akvizíciós költségeket. Jövedelemelhatárolás: 273,7 millió USD, ami a 2006. december 31-i elhatárolt jövedelemhez képest 34%-os növekedés. A cash flow 91,3 millió USD volt, ami 10%-os növekedést jelent. Részvény-visszavásárlási program: 2007. negyedik negyedéve során a Check Point 2,8 millió részvényt vásárolt, mintegy 61,9 millió USD összértékben.

Az év során a cég a világ minden részén növekedést ért el, Európában az éves bevétel 34%-kal, Amerikában pedig 24%-kal nőtt. A Check Point 17%-os növekedést könyvelhetett el 2007 negyedik negyedévében.

Éves pénzügyi adatok. Bevétel: 730,9 millió USD, ami 27%-os növekedés a 2006. december 31-én lezárt évben elért 575,1 millió dollárhoz képest. A hálózatbiztonsági üzletág – minden korábbi rekordot megdöntve – 648,1 millió dollárral járult hozzá a teljes bevételhez, ami 13%-os növekedés 2006 hasonló negyedévéhez képest. Ugyanakkor az adatbiztonsági üzletág 82,8 millió dollárral járult hozzá a teljes, éves bevételhez.Nettó bevétel – GAAP: 288,1 millió USD, 2006-ban 278,0 millió USD volt. A 2007-es év nettó bevétele magában foglalja a részvényalapú kompenzációs költségeket (34,1 millió USD), valamint tartalmazza az akvizíciókhoz kapcsolódó költségeket (57,0 millió USD) és az ennek részét képező, folyamatban lévő K+F-hez kapcsolódó 17 millió dolláros költségeket is. Adók nélkül mindezen költségek 77,7 millió dollárt tettek ki. Nettó bevétel – nem-GAAP: 358,7 millió USD, ami 12 %-os növekedés a 2006-ban elért 320,3 millió dollárhoz képest. Bővített egy részvényre jutó hozam – GAAP: 1,25 USD, ami 7%-os növekedés a 200-os 1,17 dollárhoz képest. A bővített egy részvényre jutó hozam magában foglalja a részvényalapú kompenzációs költségeket (0,15 USD), valamint tartalmazza az akvizíciókhoz kapcsolódó költségeket (0,25 USD) és az ennek részét képező, folyamatban lévő K+F-hez kapcsolódó költségeket is (0,07 USD). Adók nélkül mindezen költségek 0,34 $-t tettek ki. Bővített egy részvényre jutó hozam – nem-GAAP (nem az általánosan elfogadott könyvelési alapelvek szerinti): 1,59 USD, ami a 2006. negyedik negyedévi 1,35 dollárhoz képest 18%-os növekedést jelent. A cash flow 371,6 millió USD  (2006-ban 363,3 millió USD) volt. Készpénz és befektetési egyenleg: 2007. december 31-én, 1,2 milliárd USD. 2007 során a Check Point 9,0 millió részvényt vásárolt vissza, összesen 209,8 millió USD értékben.

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Facility managementben erősít az ICON

Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.

2024. április 17. 18:09

Új korszak az elektromobilitásban

A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is. 

2024. április 17. 16:28

Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit

Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi. 

2024. április 17. 14:50

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09