Erős év vége és még erősebb növekedés a Vateránál
Az elmúlt évben a Vatera.hu átmenő forgalma elérte a 6,9 milliárd forintot. Ez az előző évi 4,9 milliárdos átmenő forgalomhoz képest 41%-os növekedést jelent.
A független Medián Webaudit mérése alapján a Vatera.hu a leglátogatottabb e-kereskedelemmel foglalkozó oldal hazánkban. Napi egyedi látogatóinak száma tartósan 100 000 felett van, a napi oldalletöltések száma megközelíti az 5 milliót. A mért lapletöltések alapján a Vatera.hu a 10 legnagyobb magyar weboldal között foglal helyet. Az elmúlt fél év során a Vatera.hu több mint 70%-kal növelte a napi egyedi látogatóinak a számát. Az oldalon regisztrált felhasználók száma 2008. januárban meghaladja a 450 000-et, az egyedi aukciók száma pedig a 950 000-et. Az érdeklődök 2 millió termék közül válogathatnak. Az oldalra naponta átlagban több mint 120 000 terméket töltenek fel, 22 fő kategóriában.
A dinamikus növekedés 2008 januárjában is folytatódni látszik, a weboldal legutóbb például január 27-én vasárnap döntött látogatási rekordot. A Google (Zeitgeist) szerint 2007-ben a legfeltörekvőbb (előző évhez képest legdinamikusabban növekvő) magyar keresőkifejezések listáján a Vatera az előkelő 4. helyen szerepel.
A Vatera.hu 2000-ben azzal a céllal kezdte meg működését, hogy eladók és vevők egymásra találását segítse az interneten keresztül. A piactér felhasználói egyaránt lehetnek a termékek eladói és vevői is. A Vatera.hu ügyfelei lehetnek mind magánszemélyek, mind gazdasági társaságok. A gazdasági társaságok esetében az elfekvő árukészlet gyors és hatékony kiárusítása, illetve költséghatékony webshop üzemeltetése a legjellemzőbb cél. Felhasználók gyakorta értékesítenek használt, megunt termékeket, „ki nem bontott" ajándékokat, de sok gyűjtő (bélyeg, könyv, régiség, stb.) találkozóhelye és fóruma is a Vatera.hu. A weboldal a ritka vagy kedvező árú termékek ideális lelőhelye.
Kapcsolódó cikkek
- Check Point: rekord negyedéves és éves eredmények
- Norvég szoftvercéget vesz a Nokia
- Együtt fejleszt és forgalmaz a Konica Minolta és az OCÉ
- A dokumentumautomatizációs piac meghódítására készül a HP
- Új ügyvezető az LLP Budapestnél
- Az EMC Magyarország Kft. megerősítette helyi szervezetét
- A New York-i határidős indexeket a Microsoft eredménye és az amerikai gazdaságösztönző csomag hírei emelik
- 79%-kal nőtt a Microsoft nyeresége
- Romániában ajánlana állást a bochumi munkásoknak a Nokia
- Javuló jövedelmezőség a Sun Microsystemsnél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.