A Google nem nézi jó szemmel a Microsoft-Yahoo fúziót
Annak idején amikor a Google bejelentette, hogy megveszi a DoubleClick online hirdetéskiszolgálót, a Microsoft és még több más IT-konszern nemtetszésének adott hangot a fúzióval kapcsolatban, és alapos kivizsgálásra szólították fel az illetékes versenyhivatalokat, mondván, hogy a keresőóriás a felvásárlás révén monopolhelyzetbe kerülhet az internetes reklámpiacon. Most a Google is visszavág, és a vállalat vezető jogásza, David Drummond kijelentette, hogy álláspontjuk szerint itt nem csupán két cég egyesüléséről van szó, itt a tét már az internet szabadsága. Drummond úgy véli, hogy a Microsoft a PC-szektorban alkalmazott, a monopolhelyzet megszerzéséhez szükséges illegális praktikáit ki akarja terjeszteni a világhálóra is, és akárcsak az operációs rendszerek piacán, itt is egyeduralomra tör. A Google szerint a két vállalat egyesülése esetén a Microsoft megszerezné az IM és e-mail piac legnagyobb részét, és más webes szolgáltatások területén is óriási előnyre tenne szert, ez pedig már veszélyeztetné az internet szabadságát.
Kapcsolódó cikkek
- A Yahoo nem mond nemet a Microsoftnak, de egyelőre igent sem
- A Microsoft 45 milliárd dollárt kínál a Yahoo-ért
- 16 évig posztjukon maradnak a Google vezetői?
- Magyar diákcsapatok a Google versenyén
- Negyedével csökkent a Yahoo nyeresége, tömeges elbocsátások
- A Google közreadta az iGoogle témák programozási kezelőfelületét
- Lego-téma a Google-on
- Több mint kínos: a Microsoft keresője Google hirdetéseket indexelt
- Együtt bűnhődik a Google, a Microsoft és a Yahoo
- Ismét jelentősen nőtt a Google részesedése a keresőpiacon
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.
Elégedetlenek a magyarok az elektronikus ügyfélkiszolgálással
A tavalyi évben is megmérettettek ügyfélkiszolgálás terén a hazai vállalkozások, akik már 15. alkalommal vehettek részt a „Kiváló Kiszolgálás” programban. A 2023-ban legjobban teljesítő vállalatok négy kategóriában részesültek elismerésben. A felmérésen idén másodszor az újgenerációs digitális csatornákon való ügyfélkommunikációt is mérték a vállalatok közösségi média oldalakon folytatott interakciói alapján. Azok a felmérések során értékelt dolgozók pedig, akik 100%-os eredményt értek el a próbavásárlás során, megkapták „Az Ügyfélélmény Sztárja” címet, amit 1 évig használhatnak.