Eladni készül az AOL-t a Time Warner
Az America Online valaha a vezető internetszolgáltatónak számított az Egyesült Államokban, egy igen népszerű keresőprogrammal, jelenleg azonban mindkét területen jelentősen visszaszorult. Egyes elemzők szerint a Time Warner utóbbi időben tapasztalt gyenge szereplésében oroszlánrésze van az AOL küszködésének, így nem véletlen, hogy a tavaly novemberben kinevezett új vezérigazgató is ehhez a problémához nyúl legelőször. Steve Case volt AOL-vezér még 2005-ben távozott az egyesített vállalattól, így aztán a Warner-vezetés kénytelen megoldani a helyzetet: Jeffrey Bewkes először is szétválasztja az AOL internetszolgáltató és web-portál részlegeit, és mindkettőhöz befektetői partnert keres. A lényeg abban van, hogy külön-külön: az internetszolgáltató üzletágat például a Comcast vagy egy hasonló cég vehetné meg, akár a Time Warner Cable kábeltársaság egy részével együtt is, ugyanis a cég ezen a területen is csökkenteni szeretné jelenlétét.
Az internetes portál eladása keményebb diónak ígérkezik, ha ugyanis a Microsoft megvenné a Yahoo-t, aligha szeretné rögtön az AOL keresőprogramos tartalomszolgáltató részlegét is megszerezni. A Google viszont amolyan ősellenségnek számít, akinek a Time Warner nem szívesen adná be a derekát, ugyanakkor más szóba jöhető partner nem nagyon akad a piacon. Bewkes egyébként némileg ellentmondásosan nyilatkozott az ügyben, ugyanis azt mondta, hogy az AOL az eladás nélkül is versenyképes maradna, holott a részleg nyeresége 70%-kal csökkent csak a tavalyi utolsó negyedévben.
Kapcsolódó cikkek
- Mobil WiMAX Oroszországban, AOL Lengyelországban
- Az AOL nem fejleszti tovább a Netscape-et
- Internetes reklámcéget vett az AOL is
- Vista kompatibilis üzenőszolgáltatás az AOL-tól
- A Napster az AOL exkluzív előfizetéses zenei szolgáltatása lesz
- Szoftverének új verzióját vezeti be az AOL
- Hullanak a fejek az AOL-nál az adatvesztés miatt
- Szaftos AOL keresési adatok a weben
- Az AOL alkalmazottainak negyedét elbocsátja
- Öt és fél millió dollárra bírságolták a spammert
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.
Már 250 SafeCross okoszebra védi a magyar gyalogosok biztonságát
2024. április 13-án, Debrecenben ünnepélyes családi rendezvényen adta át a Pearl Enterprises Kft. az általa fejlesztett 250. SafeCross okoszebrát.