Canon-Microsoft: együttműködésben a dokumentumkezelés és a vállalatirányítás terén
A Canon egyesítette új ADOS 6.2 dokumentumkezelő szoftverét a Microsoft Dynamics NAV rendszerével. A Canon ADOS megoldása - az adott szervezet méretétől függetlenül - az információ feldolgozásával és a dokumentumok keresésével töltött idő csökkentése mellett teszi lehetővé azok gyors, mégis biztonságos rögzítését, archiválását, küldését és visszakeresését.
Azok a vállalatok, melyek üzleti folyamataikat a Microsoft Dynamics NAV rendszerrel irányítják, az ADOS 6.2 segítségével a szervezet összes dokumentumát könnyedén és azonnal megjeleníthetik. A Canon ADOS 6.2 dokumentumkezelő megoldása a Microsoft Dynamics NAV vállalatirányító rendszerrel együtt alkalmazva költséghatékony módon aknázza ki a rendelkezésre álló információtechnikai beruházásokat.
Az ADOS 6.2 nélkülözhetetlen eszköz az üzleti szempontból érzékeny információ védelméhez és kezelésük szabályozásához, ugyanakkor a befektetés megtérülése átlagosan hat hónap után tapasztalható. A két rendszer egyesítésével és a papírigényes üzleti folyamatok gördülékeny elektronikus kezelésének kialakításával az ADOS 6.2 az üzleti teljesítmény nyilvánvaló javulásával jól kézzelfogható versenyelőnyt biztosít a szervezetek számára.
Kapcsolódó cikkek
- A Vodafone-hoz távozik a Microsoft mobilfőnöke
- A Microsoft ajánlata megosztotta a Yahoo igazgatótanácsát
- A Wii után az Xbox 360-ból is hiány van a tengerentúlon
- Canon: már 30 millió EOS fényképező
- 9 fontos Microsoft frissítés, Silverlight, és átfogó javítócsomag az Internet Explorerhez
- Online videótechnológiai vállalattal növeli értékét a Yahoo
- Letölthető a Vista SP1
- Mobilcéget vesz a Microsoft
- Új elnök-vezérigazgató a Canon Europe élén
- A Yahoo esetleg az AOL-lal védekezik a Microsoft ellen
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.