Mio/Navman: Új termékek, szolgáltatások és vállalati arculat
Az egységes és konzisztens globális márkaarculat kialakítása érdekében a Mio új vállalati logót és szlogent (Explore More) hozott létre, melyre arra az elvre épül, hogy támogassák a felhasználókat abban, hogy GPS-eszközükkel minél többet fedezhessenek fel, például az innovatív új tartalmakat és szolgáltatásokat kínáló MioMore segítségével. A szlogen megfelel a vállalat új elkötelezettségének, azaz az új GPS technológiák, termékek és szolgáltatások értékének kihasználása iránt. Ezt a CeBIT-en kiállításra kerülő új tartalomszolgáltatások, jövőbeli koncepciótermékek és a Moov-sorozat is alátámasztja.
A Mio új tartalom- és szolgáltatáscsomagjával, a MioMoore-ral, a Moov sorozat lesz az első GPS eszköz Európában, amely dinamikus helyi keresést tesz lehetővé az üzletek, éttermek, cégek és egyéb szórakozási lehetőségek felkutatására. A Local Search technológiát vezető online helyi katalóguskereső partnerek támogatják szerte Európában, és általa az eszköz akár a mobiltelefonokon keresztül bluetoothos kapcsolattal is képes keresni ezekben az részletes adatbázisokban.
A két vállalat közötti szinergia elsőszámú “megtestesítője” az új Moov sorozat, amely a jelenlegi Mio és Navman termékek legjobb képességeit egyesíti a lehető legjobb navigációs élményért.
A Moov sorozat az első, amely szabványként foglalja magában a SiRF új InstantFixII technológiáját. Ez a technológia kikövetkezteti a GPS műholdak állását, és akár öt másodperc alatt meghatározza fix helyünket. Így a felhasználók azonnal használhatják azt, amint készen állnak a vezetésre.
A Mio legújabb innovatív termékeit a 2008-as CeBIT technológiai szakkiállításon is bemutatja Hannoverben, 2008. március 4.-9. között a Hall 14, G08-as standján.
Kapcsolódó cikkek
- Zöld IT-t szeretne a német kancellár
- 45 nm-es négymagos AMD CPU-k a CeBIT-en
- Carnation: Európai Minőség a Multimédiában
- 1300 oldal/óra teljesítményű robotszkenner a CeBIT-en
- Tükrös felületű kompakt Sony Ericsson mobil
- Románia ötödik alkalommal a CeBIT-en
- Dual-Screen monitor a Samsungtól
- Ballmer: az ötödik számítógépes forradalom előtt áll a világ
- Sarkozy: követendő példa Németország
- Nem veszélyezteti az IT-szektort a világgazdasági visszaesés
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB E-mobility a SMART márkájú villanyautót vásárlók otthonában kínál járműtöltési megoldást
A járművezetők régóta élhetnek azzal a lehetőséggel, hogy a járművüket már a vásárlás helyszínén testre szabhatják. Az új, prémium kategóriás, intelligens, teljesen elektromos hajtású SMART autómárkával ezt a választási lehetőséget és rugalmasságot most az otthoni töltő telepítésére is kiterjeszthetik, és az ABB E-mobility által nyújtott otthoni fulfillment (rendelésteljesítési) szolgáltatásnak köszönhetően könnyedén megszervezhetik a telepítést.
Átadták Magyarország legnagyobb autótöltő állomását
A Metrodom, a Smart Digital és a KIA közös Metrodom IN/Charge esemény keretében adta át Magyarország eddigi legnagyobb autótöltő állomását a Metrodom River mélygarázsában. A lakópark több ütemben fejlesztett töltési infrastruktúrája összesen 336 EV autó töltésére lesz képes világviszonylatban is kiemelkedő technológiai teljesítménnyel.
Erősödő partnerség a BMW-vel
Az Állam- és Jogtudományi Kar, valamint a Gazdaságtudományi Kar csatlakozásával bővült a BMW és a Debreceni Egyetem közötti stratégiai együttműködési megállapodás. A szerződésmódosítást kedden írták alá az egyetem és az autógyár vezetői.
A Continental nyári gumiabroncsa elnyerte az Auto Bild legjobb értékelését
A Continental PremiumContact 7 abroncsa „Példás" minősítést nyert el a német Auto Bild szaklap által legutóbb közzétett teszten (24/03/07. szám), melyen 54 másik nyári autógumit vizsgáltak. A 205/55 R 16 méretű nyári modelleket egy VW Golf VIII-on tesztelték. Az Auto Bild szerkesztői értékelésükben a következőket írták a PremiumContact 7-ről: „Prémium futófelületi mintázat, példaértékű teljesítmény vizes és száraz úton egyaránt, a legrövidebb vizes és száraz féktávolság, jó futásteljesítmény". A Continental Uniroyal márkájú RainSport 5 abroncsa „kielégítő” minősítést kapott a vizes időjárási körülmények között tanúsított tulajdonságainak köszönhetően.
Együtt száguld az autóipar és az SAP a digitális jövő felé
Figyelemre méltóan gyors változásoknak lehetünk tanúi manapság az autóiparban – gondoljunk akár a vezetéstámogató rendszerekre, az elektrifikációra vagy az újrafelhasználásra. Átalakulnak a vásárlási szokások is, az autószalonok helyett egyre többen vesznek járművet online. A generatív mesterséges intelligencia pedig várhatóan még több változást kényszerít ki. Az iparág saját versenyképességének fenntartásáért nagy figyelmet fordít a digitalizációra.