A HTCC bejelentette a Memorex felvásárlási ügylet lezárását
A Hungarian Telephone and Cable Corp. lezárta az ausztriai székhelyű Memorex Telex Communications AG felvásárlását.
A Memorex vételára 30,1 millió euró volt, amelyet a részvényeiket értékesítő tulajdonosok 95,7%-os részvényérdekeltségért fizettek ki. A HTCC ezen felül átvállalta a Memorex adósságát. A HTCC az ügylet lezárásakor refinanszírozta a Memorex adósságának jelentős részét. A HTCC egy, a Merrill Lynch és a BNP Paribas által nyújtott alárendelt áthidaló kölcsön segítségével biztosította a fedezetet a Memorex felvásárlásához és az átvállalt Memorex-adósság refinanszírozásához. A HTCC azt tervezi, hogy az áthidaló kölcsönt később hosszabb távú finanszírozási megoldással váltja ki. A HTCC tervei között szerepel továbbá a Memorex még megmaradt, kisebbségi részvényesi érdekeltségének felvásárlása is.
A Memorex a kelet-közép-európai régió egyik vezető alternatív távközlési szolgáltatója, amely nagykereskedelmi adat- és kapacitásszolgáltatásokat nyújt vezető globális távközlési és internetszolgáltatók számára. A Memorex a régió 14 országa – köztük Ausztria, Bulgária, a Cseh Köztársaság, Olaszország, Románia, Szlovákia, Törökország és Ukrajna – között nyújt szolgáltatásokat. A Memorex több mint 12 500 kilométernyi optikai kábelt üzemeltet a régióban, amelynek révén kiváló minőségű nagykereskedelmi szolgáltatásokat nyújt komoly piaci szereplőnek számító vevőkből álló ügyfélbázisa részére. A cég mintegy 100 alkalmazottat foglalkoztat, és körülbelül 54 millió eurót fektetett be az elmúlt két év során hálózatának fejlesztésébe.
Kapcsolódó cikkek
- A Novell felvásárolja a PlateSpint, az adatközpont-felügyelet vezető szállítóját
- Román és bolgár piacelső frigye
- A magyar eladás lendített a Swisscom eredményén
- Hétéves az SAP Global Support Center
- Externet: tavaly 30 százalékkal nagyobb bevétel
- A Magyar Posta megújítja infokommunikációs infrastruktúráját
- 2,6 milliárdos forgalom felett a NEXON
- A HTCC tavalyi éve: meredek forgalomnövekedés és veszteség
- Nagyobb felvásárlásokra készül a Logitech
- Hálózatbővítés és növekedés az Externetnél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.