A Digg.com-ra hajt a Google és a Microsoft
A lap beszámolója szerint a vezető keresőszolgáltatón és a redmondi szoftveróriáson kívül még másik két cég is érdeklődik a webkettes platform iránt, azok kilétére vonatkozó információ azonban még nem látott napvilágot. A TechCrounch úgy értesült, hogy a Google 200-225 millió dollárt kínálna a technológiai híreket közlő közösségi jellegű oldalért. A Microsoft ajánlata ennél valamivel kevesebb, a felvásárlásra szánt összeg nagysága viszont nem ismert. Egy ideje elterjedt a híre annak, miszerint eladósorba kerül a Digg.com, tavaly azonban még 300 millióra saccolták annak értékét, ezért mondhatjuk, hogy a Google és a Microsoft nem túl nagyvonalúak a 225 milliós maximális tervezett ajánlataikkal.
Kapcsolódó cikkek
- Stratégiai váltás a Microsoft technológai és üzleti gyakorlatában
- A Microsoft nem tervez leépítést a Yahoo-nál
- A Vodafone-hoz távozik a Microsoft mobilfőnöke
- A Microsoft ajánlata megosztotta a Yahoo igazgatótanácsát
- A Yahoo kiütötte a nyeregből a Google-t a T-Mobile-nál
- Online videótechnológiai vállalattal növeli értékét a Yahoo
- Mobilcéget vesz a Microsoft
- A Yahoo esetleg az AOL-lal védekezik a Microsoft ellen
- A Yahoo visszautasította a Microsoft vételi ajánlatát
- Megvalósulhat az egységes belépőrendszer
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.