Egységes kommunikációs megoldás az Avaya-tól
Az Avaya bemutatta Unified Communications megoldásait, melyeket kifejezetten a világ új korszakára, a virtuális környezetre terveztek. A dolgozónként és naponta mindössze 25 forintért elérhető Avaya Unified Communications szolgáltatás segítségével a távoli kollégák és fiókirodák is a legnagyobb fokú kommunikációs kihívásoknak képesek megfelelni, ezáltal pedig a vállalat ügyfélközpontúbb, együttműködőbb, nyereségesebb lehet. A mai bejelentés részeként az Avaya szintén bemutatta a one-X Communicator-t, amely májustól lesz elérhető az ügyfelek részére szerte a világon. A one-X Communicator az Avaya szoftveres megoldásainak részeként bővített felhasználói hozzáférést biztosít a leggyakrabban használt kommunikációs eszközök széles skálájához, mindezt egyetlen alkalmazásból.
Unified Communications: javuló termelékenység, egyszerűsített kapcsolattartás
Az új Avaya Unified Communications megoldás az alkalmazottak munkájához nélkülözhetetlen eszközöket biztosítja, mely az integrált szoftver, hardver, valamint az Avaya és partnerei által nyújtott szolgáltatásokból áll. A szolgáltatás lehetővé teszi, hogy az alkalmazottak munkája a munkahelyek távolságától függetlenül hatékonyabb és együttműködőbb legyen. A vállalatok számára ezzel megoldhatóvá válik az ügyfélszolgálat kiterjesztése, mivel a kontaktcenterek munkájába bevonhatók a távoli helyen dolgozó alkalmazottak is. Az új szolgáltatások hatalmas előnyt jelentenek a rendszeresen ingázók, távmunkát végzők, illetve a kis - közepes vállalkozások gyakran utazó dolgozói számára.
A ma bemutatott szolgáltatások a következők:
· Az ingázók és a mobil dolgozók számára
A távmunkásoknak és mobil dolgozóknak tervezett megoldások a megszokott irodai kommunikációs funkciókat biztosítják, segítségükkel csökkennek a költségek és lehetővé válik a hatékonyabb munkavégzés.
· Otthonról dolgozók számára
A megoldással a kontaktcenter üzemeltetők megtarthatják a tapasztalt ügyintézőiket, csökkenthetik a költségeket a kiemelkedő szolgáltatási szint megtartása mellett.
· Kisebb irodák számára
A kisvállalatok minden dolgozója számára biztosítja, hogy egymástól távol, illetve irodán kívül is hatékonyan tudjanak dolgozni, és mindig elérhetőek legyenek.
· Intelligens fiókirodák számára
A vállalatok számára lehetővé teszi, hogy a központi telephellyel, a kontaktcenterrel és a más helyszínen lévő irodákkal integrálják a fiókirodákat, valamint gyorsan alakítsanak ki új fiókirodákat.
· Kiskereskedők számára
A megoldás a legkisebb kiépítési költséget garantálja a már meglévő telefonos és vezetéknélküli rendszer felhasználásával és integrálásával.
· Bankok számára
A megoldás bankpénztárosoknak, pénzügyi tanácsadóknak és ügyfélszolgálati munkatársaknak biztosít egy következetes, ügyfélcentrikus kapcsolattartást - mind a bankfiókban, mind a Weben, mind pedig telefonon.
Avaya One-X Communicator, mely az egységes kommunikáció élményét biztosítja
A one-X Communicator első kiadása az Avaya Communication Manager telefonos szolgáltatását kapcsolja össze a Microsoft Office Communications Server azonnali üzenetküldésével. Az alkalmazás következő verziója már egyéb források jelenlét információit is egyesíteni tudja. Ezeken felül az Avaya one-X Communicator ikon a Microsoft Office Communicator 2007-en belül közvetlen elérést biztosít a magas színvonalú telefonos funkciókhoz, mint például a mobilitás támogatása, a hívásrögzítés és a hívásátirányítás.
Az Avaya one-X Communicator folytatja az Avaya hagyományokat. A video konferenciahívás igénybevétele most már semmivel sem bonyolultabb egy egyszerű telefonhívásnál. A videó kommunikáció esetén is biztosítja az alapvető telefonálási feladatokat, mint például átirányítás, továbbítás, konferenciahívás és hívástartás.ű
A one-X Communicator további jellemzői:
· Multimédiás audio konferencia, amely lehetővé teszi, hogy a dolgozók lássák, hogy ki csatlakozott az Avaya Meeting Exchange konferencia beszélgetésbe és ki beszél. Mindezek a tárgyalási folyamatokban fontos szerepet játszhatnak. A moderátorok be tudják azonosítani a zajos vonalakat, ezeket el is tudják némítani, vagy akár kikapcsolni a beszélgetésből.
· A „Vizuális Hang” funkció segítségével az üzeneteket az alkalmazottak láthatják és szerkeszthetik a saját felhasználói jogosultságuk szerint.
· Az alkalmazottak közvetlen üzenetváltást is kezdeményezhetnek vagy e-mailt is küldhetnek a one-X Communicator interfész segítségével.
Az Avaya Mobility Edition megoldása már a Lenovo ThinkPad notebook-jain és ThinkCentre asztali számítógépein is használható. Az új megoldást, mely a Lenovo számítógépekbe ágyazza az Avaya one-X Communicator alkalmazását, kifejezetten üzleti felhasználóknak tervezték. A megoldással (mely a Unified Communication portfólió része) ezentúl a teljes, vállalati szintű kommunikáció bárhonnan elérhető garantált biztonság és szolgáltatási szint mellett.
Kapcsolódó cikkek
- Elszabadult távközlési műhold sodródik világűrben
- Közel félmillióval nőtt az internet-előfizetések száma
- Kínai műhold-diplomácia: tudomány, üzlet és befolyás
- Nemzetközi Avaya elismerés a NET'54-nek
- Internetes táviratszolgáltatást indított az ukrán posta
- Négy százalékkal nőtt tavaly a kínai távközlési ipar
- A mobilhang- és a fizetős tévészolgáltatás a legelterjedtebb a hazai távközlési piacon
- Csak idő kérdése, hogy a Google mikor fog előfizetéses telefonszolgáltatást nyújtani
- Csak 2010 végére stabilizálódik a mobiltávközlés
- Az NHH jövőre kiemelten ellenőrzi az internetszolgáltatókat
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.