Lemondott az audiovizuális kormánybiztos
"Mindent, amit lehetett, és tőlem telt, megtettem" - mondta a távozása okait firtató kérdésre, hozzátéve, a médiarendszer újraszabályozása érdekében - a vezetése alatt álló csapat által tett előkészületek után - most már a politikai erőkön a sor, hogy lépéseket tegyenek.
Sarkady Ildikó egyben megerősítette az MTI azon információját, hogy személye szóba került az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) elnökének jelölése során.
A most lemondó kormánybiztos tavaly augusztus végén kapta meg kinevezését a miniszterelnöktől; azt megelőzően - 2006-tól - Gyurcsány Ferenc médiapolitikai főtanácsadójaként tevékenykedett.
Vezetése alatt készült el a digitális átállás stratégiája, valamint a műsorterjesztésről és a digitális átállásról szóló törvény tervezete, illetve a Nemzeti Audiovizuális Média Stratégia (NAMS).
Kapcsolódó cikkek
- Elszabadult távközlési műhold sodródik világűrben
- Harmonizálja az EU a frekvenciák kiosztásának szabályait
- Megújult a The Washington Post webes politikai hírszolgáltatása
- Finn kísérlet: a posta felnyitja és e-mailben kézbesíti a leveleket
- Orosz hordozórakéta állított pályára egy amerikai műholdat
- Visszafejlesztik infrastruktúrájukat a mobilszolgáltatók?
- NHH: pozitívan ítéli meg a lakosság a digitális átállást
- Konferencia a MIK elmúlt évi eredményeiről
- Közel félmillióval nőtt az internet-előfizetések száma
- Vizsgálat indult a kormányzati portál leállása miatt
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.
Elégedetlenek a magyarok az elektronikus ügyfélkiszolgálással
A tavalyi évben is megmérettettek ügyfélkiszolgálás terén a hazai vállalkozások, akik már 15. alkalommal vehettek részt a „Kiváló Kiszolgálás” programban. A 2023-ban legjobban teljesítő vállalatok négy kategóriában részesültek elismerésben. A felmérésen idén másodszor az újgenerációs digitális csatornákon való ügyfélkommunikációt is mérték a vállalatok közösségi média oldalakon folytatott interakciói alapján. Azok a felmérések során értékelt dolgozók pedig, akik 100%-os eredményt értek el a próbavásárlás során, megkapták „Az Ügyfélélmény Sztárja” címet, amit 1 évig használhatnak.