Bővíti japán technológiai központját a Ricoh
Az Ebina Cityben található Ricoh Technológiai Központban 2008 augusztusában kezdődik az építkezés, a 23 emeletes, 57 000 m2-es létesítmény a tervek szerint 2010 augusztusára készül el. A Ricoh Technológiai Központja jelenleg 3000 munkatársat foglalkoztat, a bővítést követően a vállalat 5000-re növeli majd dolgozói számát.
A 2005 augusztusában alapított Ricoh Technológiai Központ a társaság fő fejlesztési bázisa. A központ létrejötte a korábban több különböző helyszínen működő másoló- és nyomtatófejlesztő divízió, valamint a gyártási technológia részleg összevonását tette lehetővé. A bővítésnek köszönhetően a technológiai központ helyet ad majd a szoftverfejlesztési, a tintasugaras technológia- és az alkatrész-fejlesztési részlegeknek is.
Kapcsolódó cikkek
- Új Ricoh multifunkciósok: Aficio SP 3400SF/SP 3410SF
- Komplett rugalmas irodai dokumentummegoldások App2Me funkcióval
- Biomasszából készült festéktoner
- Sharp-Enel-STMicroelectronics napelemgyártó közös vállalat Olaszországban
- Sikeres Ricoh-MTA SZTAKI k+f együttműködési projekt
- Radikálisan új: cserélhető szenzoros Ricoh fényképező
- Hatszáz embert foglalkoztató LCD-gyár épülhet Szentgotthárdon
- Sharp-Sony: vegyes vállalat nagyméretű LCD panelek és modulok gyártására és értékesítésére
- Ricoh GR Digital III: igényes, de könnyen hordozható gépek kedvelőinek
- Összeszerelő üzemet létesít a Smart Technologies Vácon
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.