Sikeres HP migráció az RTL Klubnál
Immár HP szerverek és tárolóeszközök működtetik az RTL Klub teljes belső informatikai rendszerét.
Április elejétől az RTL Klub teljes belső irodai rendszerét a HP informatikai megoldásai biztosítják. A sikeresen lezárult migráció eredményeképpen az új infrastruktúra HP Proliant szerverekre, HP EVA tároló rendszerre, továbbá a HP MSL szalagos mentőeszközre, és a Dataprotector mentőszoftverre épül. A teljes migrációs folyamat on-line módon mindösszesen egy hónap alatt valósult meg leállás nélkül az Aloha 2000 Kft. fővállalkozásában.
Kapcsolódó cikkek
- NonStop BladeSystem: teljes a HP pengekiszolgáló családja
- Sikeres Integrity migráció az OTP Banknál
- A HP Integrity BL870c pengeszerver
- A HP frissíti BladeSystem portfolióját
- Négy új x86 alapú HP szerver
- HP: távközlési cégeknek szánt platformmal bővül a BladeSystem portfólió
- HP növekedés a szerverpiaci átlag felett
- HP Integrity kiszolgálók - most és a közeljövőben
- Frissítette Integrity rendszereit a HP
- HP szerverek új Intel négymagos processzorokkal
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.