IMA konferencia a 21. század marketingjéről
Az interaktív szemlélet evolúciója épphogy megkezdődött, az alapok újrarendezése ugyanakkor már javában tart mind az ügyféloldalon, mind pedig az ügynökségek világában. Egy ponton minden kommunikációs szakembernek döntenie kell a régi rutinok folytatása, vagy az új, interaktív hozzáállás praktikus alkalmazása között. Ezt a döntést segít meghozni az idei, harmadik IMA Konferencia, május 15-én, a Casa de la Músicá-ban, az Arcus Interactive Group és a Markenting & Média szervezésében.
Mányai Csaba, az Arcus Interactive Group marketing igazgatója szerint „az interaktív marketing-kommunikációs megközelítés és metodika mára kezdi áthatni a kommunikációs szakma egészét, s alkalmazása nélkül nem létezik igényes 21. századi marketing.”
Arról, hogy hogyan fejlődnek a világszintű vezető médiahálózatok, és hogyan alkalmazkodnak a dinamikusan változó környezethez, a Madridból érkező Hugo Llebres Vara, a Havas Digital interaktív ügynöksége, a Media Contacts ügynökségi fejlesztéseiért felelős stratéga ad elő. Markus Schödl, ProSiebenSat.1 Group vállalatfejlesztési igazgatója az európai digitális televíziózás jövőjét foglalja össze az IMA Konferencián.
Simó György és Szabó György, a T-Online és a Sanoma vezetői rendhagyó plenáris beszélgetését Bognár Tamás, a PanMedia Western ügyvezetője moderálja. A beszélgetés címe: Piacvezetők 2.0.
Az egynapos esemény során az előadások mellett workshopok, vagyis az interaktív kommunikáció gyakorlatainak, alkalmazásainak átadása kap nagy hangsúlyt, hogy a résztvevők akár már másnap elkezdhessék növelni marketingtevékenységük hatékonyságát. A konferencián emellett a keresőmarketingről, közösségi marketingről, mobilmarketingről, digitális tévéről, blogkommunikációról és egyéb alternatív eszközökről, digitális köztéri reklámozásról, vírusmarketingről, interaktív PR-ról és innovatív webes lehetőségekről tartanak workshop-ot a hazai internetes szcéna vezető szereplői.
A harmadik IMA Konferencián belekóstolhatunk a célcsoportok megismerésének új technikáiba is a HotDog bemutatófilmje jóvoltából, a résztvevők között a Samsung egyik legújabb telefonját, egy Samsung Soul U900-et is kisorsolnak május 15-én.
Az eseményen [origo] internet-csónakázásra invitálja a Casa de la Músicában tartandó eseményen megjelenő kommunikációs szakembereket.
A konferencia blogján - www.imakonferencia.hu/blog - neves szakmai bloggerek percről- percre számolnak be az interaktív szakma eseményéről.
További információ:
www.imakonferencia.hu
Kapcsolódó cikkek
- Az internet növekedését várják a legtöbben
- Superbowl szuper-reklámokkal
- Bitekbe kódolt "első pillantás"
- Papírújság videoreklám-melléklettel
- Elemzők szerint kezd magához térni az online hirdetési piac
- Országos tv-csatornákon is látható lesz a pályázatgyőztes T-Mobile reklámfilm
- Digitális vámpír a Google
- Megválaszthatják a YouTube nézői, hogyan akarják a reklámokat
- Megszűnt a Magyar Online Hirdetési Index
- Az első negyedben 5 százalékkal csökkent az internetes hirdetések bevétele az Egyesült Államokban
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.