Tovább fejlesztett egységes kommunikáció

forrás Prim Online, 2008. május 22. 18:43

Az Avaya tovább fejleszti egységes kommunikációs megoldásait. A megoldások segítségével csökkenthetők a telefóniás költségek, valamint növelhető a felhasználók termelékenysége és mobilitása.

Az egységes kommunikáció lehetővé teszi, hogy az emberek különbözőképpen kommunikáljanak, különböző kommunikációs platformokat és sokféle eszközt használjanak, mint például a telefont, a számítógépet, a webinterfészt és a mobileszközöket. Úgy tervezték, hogy egyszerűsítse és irányítsa a kommunikációt és hatékonnyá tegye az összetett eszközök használatát. Az egységes kommunikáció összekapcsolja a hang- és videotelefont és konferenciahívást, a hang- és videoüzeneteket, az azonnali üzenetküldést, a jelenlét indikációt, az e-mailt, a naptárt és telefonkönyvet, illetve a közösségi együttműködést. Az IDC számításai szerint az egységes kommunikáció piaca 2011-re 17,5 milliárd dollárra fog nőni. 

Néhány példa a fejlesztések eredményeire:
 

  • Egy alkalmazás, amely növeli a naptárban lévő emlékeztető rendszer képességeit. Ősszegyűjti az információt annak érdekében, hogy megbecsülje azt, hogy a dolgozónak mikor kell ahhoz elindulnia vagy megérkeznie, hogy a találkozóra időben odaérjen. Az alkalmazás emellett figyelmeztetést küld és emlékeztetőt az alapján, hogy mennyi ideig tart a találkozóra odaérni.
  • Egy szoftver, amely egy egyedi „visszahívást” generál, mely a helyszínt és a dolgozó feladatát jelzi egy rövid hangüzenet lejátszásával.
  • Egy megoldás, mely automatikusan beállítja a beszédtömörítés szintjét. Ezáltal a beszéd hatékonyan továbbítható hang- és adathálózaton keresztül is, miközben még a túlzsúfolt hálózat esetén is biztosítható a kiváló minőségű hangkommunikáció.



Egységes kommunikációs megoldáskészlet: a csomag tartalmazza az Avaya Unified Communication Centert, amely bármely telefonon keresztül egy egyszerű és intuitív szóbeli utasítás segítségével lehetővé teszi a mobil, a távoli és az irodai dolgozók számára is a könnyű hozzáférést a fontos kommunikációs eszközökhöz és információhoz. Az Avaya mobilmellékkel a vállalati telefonszám egy időben csörög az irodai és akár négy mobiltelefonon. Az Avaya IP Softphone-nal könnyen indíthatók és fogadhatók hívások a számítógépről és a notebookról is. Az Avaya one-X asztali változata átalakítja a Windows alapú számítógépeket intelligens SIP alapú együttműködési végpontokká. A felhasználók egy grafikus felhasználói interfész segítségével indíthatnak, fogadhatnak és irányíthatnak hanghívásokat, küldhetnek azonnali üzeneteket másoknak és nyomon követhetik egymás jelenlétét. A megoldás Avaya szervereket és vezeték nélküli, IP és digitális telefonokat is tartalmazhat.

Kulcsszavak: Avaya telefon

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megjelent a világ első unalmas telefonja

A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.

2024. április 18. 13:15

Már egy évtizede társ a mindennapokban: 10 éves a Simple alkalmazás

Magyarország egyik legnépszerűbb mobilappja*, a Simple alkalmazás idén ünnepli a 10. születésnapját.  Az applikáció 2014. április 15-én vált elérhetővé az alkalmazásboltokban, az elmúlt évtizedben már több mint hárommillióan töltötték le, és indulása óta már több mint 50 millió in-app és 80 millió NFC tranzakció futott át rajta. A fejlesztő és üzemeltető OTP Mobil számításai alapján 2023-ban a hazai online autópálya-matrica, a közterületi parkolójegy értékesítés és a QR-kód alapú csekkbefizetések is mintegy majdnem ötöde a Simple appon keresztül történt. 

2024. április 15. 13:02

Tavaszi fotózási tippek a HONOR-tól

A HONOR jobbnál jobb hardverrel és szoftverrel teszi izgalmasabbá a fotózást, de a funkciók és lehetőségek kihasználásához érdemes észben tartani pár egyszerű tippet ahhoz, hogy a lehető legszebb képeket készíthessük el.

2024. április 11. 11:38

A csoportos beszélgetéseket összegzi a Rakuten Viber új, MI-alapú funkciója

A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hívások globális piacvezetője az OpenAI technológiáját felhasználva elindított egy mesterséges intelligenciával vezérelt beszélgetés összegző funkciót. A szolgáltatás a csoportos csevegések olvasatlan üzeneteinél hasznosítható. A több millió felhasználó igényeinek megfelelően kifejlesztett funkció zökkenőmentes és gyors megoldást kínál arra, hogy a csevegésben lévő akár 100 olvasatlan üzenetből a lényeges információkat egy tömör összefoglalóba sűrítse.

2024. április 10. 21:07

Mesterséges intelligenciával beszélgetve tökéletesíthetjük a kiejtésünket

Teljesen megújult a magyar fejlesztésű nyelvtanuló alkalmazás, a Xeropan. Az app már eddig is meghódította a világot, hiszen eddig összesen több mint kétmillióan használták a földkerekség minden táján – az új, 5.0-ás verzió pedig valószínűleg tovább növeli a regisztrálók számát. Új, komoly szakmai háttérrel összeállított, lineárisan felépülő tananyaggal segíti a nyelvtanulást, miközben kiejtésünket fejleszti és mesterséges intelligenciával a beszédkészségünket is gyakoroltatja.

2024. április 8. 13:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09