SAP: magyarul is elérhető a legújabb CRM alkalmazás
Az SAP AG két nagy ügyfél nevét hozta nyilvánosságra, amelyek az SAP Customer Relationship Management (SAP CRM) alkalmazás legfrissebb változatát, az SAP CRM 2007 terméket választották.
A Bayer MaterialScience, a Bayer AG egyik részlege a globális kereskedelmi csapatának támogatásához választotta az SAP CRM alkalmazást, melyet integrálni fog a meglévő SAP Business Suite üzleti alkalmazásokkal.
„A sikeres implementáció után 2500 felhasználó számára lesz elérhető az alkalmazás, melyek közül 800 mobileszközeiről közvetlenül is eléri az SAP CRM-et” - mondta Kurt De Ruwe, a Bayer MaterialScience informatikai igazgatója.
Szintén az SAP CRM rendszerét választotta Európa egyik legdinamikusabban növekvő kábeltelevíziós, internet- és telefonszolgáltatója, a Kabel BW is. Az SAP Customer Relationship Management and Order Management for Telecommunications (telekommunikációs ügyfélszolgálati és megrendeléskezelő) csomagjának használatával közel 100 értékesítő munkatárs és több mint 2 ezer kereskedelmi partner tud majd egységes ügyfélszolgáltatásokat biztosítani az összes kommunikációs csatornán keresztül.
A két új ügyfél nyilvánosságra hozatalával párhuzamosan az SAP Hungary Kft. bejelentette, hogy magyar nyelven is elérhető az SAP CRM 2007 alkalmazás.
„Az új rendszer erőssége a felhasználói felület egyszerűsége és az integrált üzletifolyamat-platform érték” - mondta Tracsek Ferenc, az SAP Hungary CRM szakértője az új alkalmazás hazai megjelenése kapcsán.
Kapcsolódó cikkek
- SAP: bérelhető vállalatirányítási rendszer középvállalatoknak
- SAP World Tour'09: legnagyobb hazai IT-üzleti konferencia
- SAP-rendszer üzemeltetést nyert a Navigator konzorcium
- Magyar ügyvezető a szlovén leányvállalat élén
- SAP CRM minden szinten
- Magyar SAP HR-szakember globális vezetői pozícióban
- Hétéves az SAP Global Support Center
- Tavaly kilenc százalékkal növelte bevételét az SAP
- Tízéves az SAP Hungary Kft.
- SAP: következő generációs CRM megoldás
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.
Elégedetlenek a magyarok az elektronikus ügyfélkiszolgálással
A tavalyi évben is megmérettettek ügyfélkiszolgálás terén a hazai vállalkozások, akik már 15. alkalommal vehettek részt a „Kiváló Kiszolgálás” programban. A 2023-ban legjobban teljesítő vállalatok négy kategóriában részesültek elismerésben. A felmérésen idén másodszor az újgenerációs digitális csatornákon való ügyfélkommunikációt is mérték a vállalatok közösségi média oldalakon folytatott interakciói alapján. Azok a felmérések során értékelt dolgozók pedig, akik 100%-os eredményt értek el a próbavásárlás során, megkapták „Az Ügyfélélmény Sztárja” címet, amit 1 évig használhatnak.