Avaya: web alapú kereső és diagnosztizáló eszközök

forrás Prim Online, 2008. június 15. 10:30

A vállalatok kommunikációs alkalmazásuk kezelésére a lehető leggyorsabb, legegyszerűbb és legeredményesebb megoldást keresik. Az Avaya épp ezért bemutatta a támogatási eszközök új csoportját, mely az internetet használja a rendszerekhez való hozzáférésre, ezen keresztül történik a karbantartáshoz nélkülözhetetlen adatok összegyűjtése és a hibaelhárítás is.

A rendszernek két fő komponense van: az egyik az InSite Knowledge Management, egy kereső motor, mely segítségével az Avaya “megoldás” adatbázisában könnyen lehet keresni. Ennek segítségével az Avayánál felhalmozott problémamegoldási eljárások és módszerek könnyen elérhetőek a rendszergazdák számára. A másik az úgynevezett HealthCheck, egy diagnosztikai eszköz, amely elemzi és felismeri az Avaya kommunikációs rendszerében megjelenő esetleges problémákat.

Az InSite Knowledge Management kereső motor egy teljesen új technológiát alkalmaz, melynek használatával a távközlési menedzserek és IT szakemberek gyorsan megtalálhatják és használhatják a korábban csak Avaya mérnökök számára hozzáférhető tartalmakat, dokumentációkat. A felhasználók egyszerűen csak bejelentkeznek a weboldalra, beírják a kérdést a keresőbe, amely azonnal átveszi az odavágó adatot abból a több mint 28 000 cikkből, melyeket az Avaya szakértők készítettek. Az InSite Knowledge Management emellett folyamatosan ’önmagát fejleszti’, mivel archiválja valamennyi kérdést és választ abból a célból, hogy a jövőben a hasonló témájú kérdések esetén még gyorsabban biztosítsa a megfelelő válaszokat. Az adatbázishoz való hozzáférés mindezek mellett támogatja az Avaya szakembereinek munkáját abban, hogy minél gyorsabban észleljék, ha egy bizonyos témakörben nagyszámú keresések történnek, ennek a visszacsatolásnak köszönhetően gyorsabb reakcióidő érhető el.

Az Avaya InSite Knowledge Management már elérhető az ügyfelek részére, míg az Avaya HealthCheck 2008. júliustól lesz elérhető.

Kulcsszavak: Avaya hálózat

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Facility managementben erősít az ICON

Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.

2024. április 17. 18:09

Új korszak az elektromobilitásban

A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is. 

2024. április 17. 16:28

Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit

Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi. 

2024. április 17. 14:50

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09