HDTV szolgáltatás az Antenna Digitalon
Az erről szóló mai sajtótájékoztatón Kápolnai András, az AHRT lakossági üzletágvezetője, Vámos Péter, a cég lakossági szolgáltatásmenedzsment osztályának vezetője és Valló Ferenc stratégiai tanácsadó adott tájékoztatást. A két új csomag közül az első a National Geographic HD, az Eurosport HD és a hamarosan induló m2 HD műsorait, a második csomag pedig az HBO HD műsorát tartalmazza. Az m2 HD műsorainak indulásával a HD csomagra előfizetők a pekingi nyári olimpiai játékokat már HD minőségben élvezhetik. Az Antenna Digital digitális műsorelosztó szolgáltatás jelenleg közel 40 ezer előfizetővel rendelkezik. Az új HD alapú szolgáltatás csatornakínálata és akciós, 1 évre garantált díjai az új előfizetők számára:
- HD-csomag: 990 Ft/hó (National Geographic HD, Eurosport HD, valamint a hamarosan induló m2 HD) - HD HBO csomag 799 Ft/hó (kizárólag HBO Pak vagy HBO MaxPak előfizetés mellé kérhető).
A szolgáltatás vételéhez új, a HD-műsorok vételére alkalmas, HDMI csatlakozóval rendelkező dekóder (ADHD100 típusú) szükséges, amellyel az előfizető által igénybe vett SD-csomagokon túl a HD-csomagok is elérhetők. A HD-akció keretében az ADHD100 dekóder egyszeri hozzáférési/minőségi csere díja 9900 Ft/hó, a dekóder kedvezményes bérleti díja pedig 1490 Ft/hó. Az Antenna Hungária a meglévő ügyfeleinek még kedvezőbb HD-akciót hirdet, melynek keretében az előfizetőknek 2008. szeptember 30-ig díjmentesen bocsátja rendelkezésére az új HD-dekódert. A HD-dekóder havi hozzáférési díja ebben az esetben megegyezik a korábbi SD-box havi hozzáférési díjával, ráadásul a HD-csomagok (HD-csomag és HD HBO-csomag) havi előfizetési díját is elengedi. Egy háztartásban akár három dekóder is üzemelhet, kedvezményes díjazással. Kéttuneres dekóder is rendelhető (az egyikkel a csatorna nézhető, míg a másikkal egy műsor rögzíthető). Kedvezményes (max. -10%) Panasonic tévé, illetve digitális rögzítő akciót is meghirdetett az Antenna Digital.
A tájékoztatón további újdonságokat is bejelentettek: megkezdte működését a hármashatár-hegyi adó, ezáltal további, korábban lefedetlen területeken (budai belső kerületek korábban nem elérhető részei, pilisi medence, Dunakanyar) is elérhetővé vált a szolgáltatás.
A Prím Online kérdéseire a következő információkkal szolgáltak az AHRT szakemberei:
- az elkövetkező 12 hónap során összesen előfizetőik mintegy 5-10 százalékát (2-4 ezer ügyfél) várják, hogy áttér HD vételre;
- az Antenna Digital által biztosított minden HD set-top-box (STB) berendezéshez a felhasználók dedikált kódkártyát is kapnak;
- típusában négy (szociális, alap, családi, extra), összességében 11 féle csomag közül választhatnak az Antenna Digital használói;
- várhatóan idén augusztustól az m1 csatorna HD vétele is megvalósul,
- a földfelszíni digitális televíziós műsorszóró hálózatra kiírt pályázatnak az AHRT számára esetleges kedvező elbírálása semmi téren, semmimkörülmények között nem befolyásolja az Antenna Digital jövőbeni zavartalan működtetését.
Kapcsolódó cikkek
- Három csatornát átrendeznek a MinDig TV szolgáltatásban
- A HDTV-standard fékezi az LCD-fejlesztést
- AH MindigTV: robbanásszerű készülékeladás, már 170 ezer felhasználó
- Skype-olhatunk is az LG új HDTV-ivel
- Bővült a digitális tv-hálózat lefedettsége a Dél-Alföldön
- Decembertől minden megyében lesz ingyenes digitális műsorszórás
- Elindult a digitális földfelszíni televíziós szolgáltatás Győrnél
- Hibrid HDTV/monitor a Samsung-tól
- Bővül a digitális tv-hálózat lefedettsége
- Nem fogadja el az NHH büntetését az AH és bírósághoz fordul
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Az LG új tévéivel sosem látott megoldások költöznek a nappaliba
Ha azt gondoltuk volna, hogy a tévék már nem képesek tovább fejlődni, hát tévedtünk. Mesterséges intelligencia, elképesztő grafikus teljesítmény és kábelmentes kialakítás – az LG legújabb televíziói számos felhasználási lehetőséget és minden eddiginél lenyűgözőbb vizuális élményt kínálnak.
Doom-klón és új játékok jelentek meg a HomeLAB-3-asra
A Neumann Társaság HCC szakosztályának pályázatán a több mint negyven évvel ezelőtt megjelent, házilag összeszerelhető magyar Homelab-3 hobbikomputerre készültek jóval későbbi vagy világszerte elterjedtebb számítógépekről ismert játékok, így például a Doom vagy a Wizard of Wor klónjai. A programozás fejlődését szemlélteti, hogy lelkes kóderek több generációval újabb platformok játékait tudták sikeresen adaptálni az ősgépre, csúcsra járatva annak képességeit.