Innovációs díj érzelem- és beszédfelismerő termékért
A kitüntetett ún. Voice Miner az ügyfélszolgálati tevékenység minőségét és hatékonyságát növeli oly módon, hogy a tartalmi elemzés mellett nyomon követi és kimutatja a beszélgetés emocionális változásait, amely fontos szerepet tölt be az ügyfélelégedettség kialakításában.
Az elsősorban magyar nyelvterületre specializált megoldással nemcsak a betelefonáló elégedetlen ügyfelek szűrhetők ki, hanem nyomon követhető az is, hogy az ügyintéző milyen módon bánik az ügyféllel. A kulcsszófelismerés, mint tartalomszűrő technológia segítségével automatikusan megjelölhetők és kategorizálhatóak az ügyfélszolgálati beszélgetések, ellenőrizhetővé válik a vállalati protokoll betartása, pontos képet kap a cég vezetése arról, hogy mely termékei és szolgáltatásai iránt mutatkozik érdeklődés, esetleg milyen termékhez kapcsolódóan nőtt meg a problémás beszélgetések száma. A Voice Miner segítésével a korábbi, sokszor szúrópróbaszerű ellenőrzés helyett egy teljeskörű, hatékonyabb minőségbiztosítási rendszer alakítható ki. Az eredmények további felhasználásával a cégek egy jóval ügyfélközpontúbb, hatékonyabb, de mégis emberibb marketing és értékesítési stratégiát valósíthatnak meg.
Kapcsolódó cikkek
- A hírműsorok anyagaiban is keresgélhetünk az elhangzott szavak alapján
- Tölgyessy Péter és Mocsai Lajos előadása az Oracle-felhasználók magyarországi konferenciáján
- Ingyenes kurzus az Oracle-től köztesszoftver-fejlesztés témában
- Érzelem- és beszédfelismerés integrációja hangrögzítéssel
- Blahut Boglárka az Oracle Hungary alkalmazás üzletágának igazgatója
- Oracle tehetségkutató pályázat - eredmények
- Oracle-jövőkép - ipari standardok, erősödő technológiai irány
- Oracle-alkalmazások mustrája
- Veres Zsolt az Oracle Hungary technológiai üzletágának igazgatója
- Google GAudi online beszédfelismerő
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.