Hűtőszekrény iPod-dokkolóval
A berlini vásáron most először jelentek meg a háztartási eszközöket gyártó vállalatok is termékeikkel, a holland Gorenje például egy iPod-dokkolós hűtőszekrénnyel vonta magára az oda látogatók figyelmét. A konyhai gépen helyet kapott két hangszóró is, sőt WLAN-on keresztül csatlakozik az az otthoni hálózatra is. Ha a felhasználók az arra kialakított részbe belehelyezik iPhone-jukat vagy érintőkijelzős iPod-jukat, akkor aktív internetkapcsolat esetén lehívhatják az iGorenje portált, ahol recepteket és egyéb hasznos a háztartással kapcsolatos információkat lehet találni. A Gorenje természetesen optimalizálta a weboldalt az apró kijelzőre. A holland gyártó kifejlesztett egy olyan szoftvert is, amely alkalmas a konyhai berendezések otthoni szerverről való irányítására is, annak segítségével szabályozni lehet a hőmérsékletet stb. A Gorenje képviselői arra vonatkozó információt nem közöltek, hogy mikortól és mennyiért lesz megvásárolható az új hűtőszekrény.
Kapcsolódó cikkek
- Nyílt levéllel indít ellentámadást az Adobe az Apple ellen
- Flashalternatívát fejleszt az Apple
- iPhone OS4 720p videórögzítéssel
- Méregdrága lesz az iPhone-reklám
- Az Apple szerint mobileszközökre nem való a Flash
- Bővül a Sony közvetlen iPod-fogadásra képes Xplod családja
- Android az iPhone-on
- Visszaköveteli az Apple a 4G iPhone elveszett prototípusát
- Ellenséges lépésként értékelte a Flash nélküli iPad-et az Adobe
- Kocsmában bukkantak rá a legújabb iPhone-ra
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Az LG új tévéivel sosem látott megoldások költöznek a nappaliba
Ha azt gondoltuk volna, hogy a tévék már nem képesek tovább fejlődni, hát tévedtünk. Mesterséges intelligencia, elképesztő grafikus teljesítmény és kábelmentes kialakítás – az LG legújabb televíziói számos felhasználási lehetőséget és minden eddiginél lenyűgözőbb vizuális élményt kínálnak.
Doom-klón és új játékok jelentek meg a HomeLAB-3-asra
A Neumann Társaság HCC szakosztályának pályázatán a több mint negyven évvel ezelőtt megjelent, házilag összeszerelhető magyar Homelab-3 hobbikomputerre készültek jóval későbbi vagy világszerte elterjedtebb számítógépekről ismert játékok, így például a Doom vagy a Wizard of Wor klónjai. A programozás fejlődését szemlélteti, hogy lelkes kóderek több generációval újabb platformok játékait tudták sikeresen adaptálni az ősgépre, csúcsra járatva annak képességeit.