A MakTel igazgatósági tagjai közé választották Fischer Andrást
„Természetesen alapvetően a Magyar Telekom Nyrt. közvetlen érdekeit kell képviselnem a MakTel igazgatóságában, de igazgatósági tagként megpróbálok az ottani management segítségére is lenni olyan kérdésekben, amelyekre a náluk korábban nemzetközivé vált magyar üzleti életben gyakorlatként tettem szert” – mondta Fischer András, a MakTel múlt héten megválasztott igazgatósági tagja. „Másik fő célkitűzésemnek tekintem, hogy a Magyarországon elért alapokra építve, azokat megtartva és fejlesztve, még szervesebben integráljam a Magyar Telekom, s vele az [origo] Zrt. csapatának tudását a nemzetközi telekommunikációs vérkeringésbe, kihasználva a globális szinergiák, know-how transzfer nyújtotta lehetőségeket, hogy ne csak "importáljunk", hanem egyre jelentősebb exportőrré is váljunk a régióban.”
A Külkereskedelmi Főiskolát, majd a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem és a London Business School közös MBA szakát végzett Fischer András külkereskedőként kezdte a pályáját a Transelektrónál. 1988-tól öt éven át a Magyar Hitel Banknál előbb elnöki tanácsadó, majd a marketingfőosztály vezetője lett. A médiába 1993-ban csöppent a Népszabadság hirdetési és marketingigazgatójaként. 1996-tól egy évig a Figyelő Rt.-nél látta el ugyanezt a feladatot. A Danubiushoz 1997 végén csatlakozott, ahol előbb kereskedelmi és marketingigazgatóként, 2001-től vezérigazgatóként dolgozott. 2004-ben három vezető kollégájával együtt átigazolt a Magyar Televízióhoz, ahol két évig volt üzlet- és termékfejlesztési igazgató. Jelenleg az [origo] Zrt. vezérigazgatója és a Danubius Rádió igazgatósági tagja. Fischer a Magyar Marketing Szövetség alapító elnökségi tagjaként, oklevéllel elismert marketingszakértőjeként is nevet szerzett. Évekig volt a Televíziók és Rádiók Országos Reklám Tanácsa (TORTA) alelnöke. A Magyar Reklámszövetség és a Média Unió elnökségi tagja. A Reklám Világszövetség (IAA) és az IAA Magyar Szekciójának tagja.
Kapcsolódó cikkek
- IVSZ: átmenetileg Keresztesi János végzi a főtitkári teendőket
- Új vezető a HP Magyarország nyomtatási üzletágánál
- Magyar Telekom - kisebb bevétel és nyereség
- Válságkezelő kereskedelmi igazgató a Sixtnél
- Új HR-menedzser a Canon Hungária Kft.-nél
- Laufer Tamás az Informatikai Vállalkozások Szövetségének új elnöke
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- Klotz Tamás csatlakozott a Microsoft közigazgatási csapatához
- Új marketingvezető a Canon hazai csapatában
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.