A Symantec felvásárolja a rivális MessageLabst
A majdnem 700 millió dolláros óriásüzlet némileg meglepetést keltett az elmúlt hetek pénzügyi válsága közepette. Az elemzők szerint a biztonságtechnikai piacon az utóbbi években tapasztalható trend alapján, miszerint a kisebb cégeket sorra kivásárolják a nagyok, egyáltalán nem rossz lépés a MessageLabs megvétele, ám a kialkudott ár vélhetően még az igazi válság előtti állapotokat tükrözi, és a mai körülmények között talán jóval alacsonyabb árat is el tudott volna érni a Symantec. Mivel a két vállalat meglehetősen hasonló területen működik, a felvásárlást várhatóan helyi és nemzetközi szinten is jóvá kell hagyatni.
Ezzel a befektetéssel a kaliforniai Symantec egyszerre több célt is elérhet. Egyrészt kivásárolja a piacról riválisát, másrészt párhuzamosan fejlesztett új technológiákhoz juthat, de az sem elhanyagolható, hogy hozzájut a MessageLabs klientúrájához. A MessageLabs külön főhadiszállással rendelkezik az USA, Nagy-Britannia és Ausztrália területén. Nem elhanyagolható klientúrája sem, hiszen több mint nyolcmillió végfelhasználóval rendelkezik, de talán ugyanilyen fontos, hogy 19 ezer fölötti üzleti előfizetőinek száma.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarország tizedik a kiberbűnözők toplistáján
- Márciusban Magyarország a spam világbajnok
- Teljes HuaweiSymantec termékportfolió a Sysmantól
- Magyarországra jön a HuaweiSymantec
- Milliárdos károkat okoznak évente a kibertámadások
- Egyszerűbb információkezelés nagyvállalatok számára
- Akciós ékszerek és hölgyek a vörös lámpás negyedből Valentin napra
- AV-tesztek: taroltak a Norton szoftverek
- A közepes méretű vállalatok az adatközpontok éllovasai
- Céges buli: minden esély megvan rá, hogy elhagyjuk a laptopunkat
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.