Toshiba - 9 százalékos részesedés a notebook-piacon
A Toshiba az idén 50-55 ezer hordozható számítógépet ad el a magyar piacon, s ezzel 9 százalékos részesedésre tesz szert - mondta Patonai Szabolcs, a Toshiba magyarországi értékesítési vezetője.
Hozzátette: tavaly 32-32 ezer notebookot adtak el, s gépeik bruttó átlagára egy év alatt mintegy 5 százalékkal, 150-160 ezer forintra esett. Patonai Szabolcs kifejtette: a piacon ennél nagyobb, mintegy 10 százalékos árcsökkenés volt, ám mivel a Toshiba gépei inkább a felső és prémium kategóriába tartoznak, a márkát nem érintette annyira az áresés, mint másokat.
A japán cég Magyarországon is megkezdte a kisebb, mintegy 100 ezer forintba kerülő, nem teljes értékű, de internetezésre jól használható hordozható számítógépek, az úgynevezett netbookok forgalmazását, amiből az idén, főleg a karácsonyi szezonban mintegy 2 ezret szeretnének eladni.
Kapcsolódó cikkek
- 1 terás laptop HDD a Toshibától
- Satellite U500-1EX: Toshiba notesz érintőképernyővel
- Felszámolja LCD üzletágát a Toshiba?
- Új Toshiba Sattelite L noteszgépek
- Tíz százalékos részt akar a Samsung a hordozható gépek piacán
- Kicsi és karcsú, mégis erős: Toshiba T110
- Toshiba Qosmio noteszgép új Core i5 és i3 processzorokkal
- Toshiba noteszgépek új Intel mobilprocesszorokkal a CES 2010 vásáron
- Őrzi két számjegyű piaci részesedését a Toshiba
- Toshiba NB300 - netbook akár 11 órás üzemidővel
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.