Az első koreai rádióval a világpiacra: 50. születésnapját ünnepli az LG
Az LG fennállásának főbb mérföldkövei
1958: megalakul a Goldstar
1959: piacon az első koreai rádió
1977: megjelenik az első koreai színes tévé
1978: a vállalat exportforgalma átlépi a 100 millió amerikai dollárt
1980: megnyitja kapuit az első európai értékesítési pont
1984: az értékesítésből származó bevétel több mint 1 milliárd koreai won
1995: a vállalat neve LG Electronics-ra változik
1998: a világ első 60 inch-es plazma tévéjét az LG gyártja
1999: megalakul az LG.Philips LCD
2000: piacon a világ első internet hozzáférés biztosító hűtőszekrénye az LG-től
2002: az LG Holding Company alatt megalakul az LG Electronics (LGE) és az LG Electronics Investment (LGEI)
Az 50 éves LG számokban
1958 | 2007 | 2008 (becsült) | |
Alkalmazottak | 300 fő | 82 000 fő | 82 000 fő |
Értékesítésből származó bevételek | 50 millió KRW (1959) | 41 trillió KRW | 44 trillió KRW |
Export | 50 000 USD (1962) | 18,3 milliárd USD | |
Tőke | 10 millió KRW (1958) | 7,2 trillió KRW | |
Nettó nyereség | 29 millió KRW (1962) | 1,2 trillió KRW |
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP 6 milliárd dolláros felvásárlásra készül
- Az LG 20 százalékkal kívánja növelni mobiltelefon eladásait
- Rekordnyereséget produkált az LG
- LG Mobile márkabolt nyílt a Mammutban
- Rekord veszteség az LG Electronicsnál is
- Az LG lett a harmadik legnagyobb mobilgyártó 2008-ban?
- Átszervezés az LG-nél
- Napelemgyártásba fektet az LG
- Ötvenedik születésnapját ünnepli az LG
- 11 milliárd dolláros forgalom feletti LG-negyedév
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.