Alvicom: sikeres teljesítményteszt az Aegon biztosítónál
A magyarországi IT-tesztelési piac egyik vezető társasága, az Alvicom sikeresen működött közre az Aegon biztosító kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (KGFB) webes díjkalkulációs és ajánlatkészítő alkalmazásának tesztelésében. Az elvégzett terheléses teszteknek köszönhetően a megrendelő üzletkritikus webes alkalmazásait sikerült olyannyira felgyorsítani, hogy a biztosító a novemberi biztosítóváltó csúcsban a korábbi évekhez viszonyított magasabb terhelés esetén is gyorsabban ki tudja szolgálni a díjkalkulációs kéréseket.
A tavaly novemberi KGFB-rohamban észlelték először az Aegon szakemberei, hogy az éves átlagnál nagyságrendekkel több ajánlatkérés webes kiszolgálása esetenként az elvártnál lassabb válaszidőkkel szolgálja ki a partnereket. Az ilyen csúcsokban mért válaszidő az elvárt érték két-háromszorosát is elérhette. Mielőtt a lassú válaszidők esetleg üzleti veszteséget okozhattak volna az idei kampányidőszakban, a biztosító megkereste az Alvicom Kft-t, hogy tesztelje le, és derítse ki az időnként előforduló zavarok okát.
"Társaságunk a tesztelések és fejlesztések alkalmával különböző tesztelésre használható eszközökkel dolgozik, választhatunk a partnereink teszteszközei vagy az általunk kifejlesztett eszközök közül" - mondta el Lakatos Attila, Alvicom Kft. vezető fejlesztője.
A 3 hét alatt végrehajtott feladat első 2 hetében az üzleti folyamatok felvétele, különféle szkriptek paraméterezése, és olyan próbafuttatásokat végzett az Alvicom, amelyekben az esetleges funkcióhibákat lehet felderíteni. Az első szakaszban nagyon megkönnyítette a munkát, hogy a biztosító szakemberei igen kooperatívan álltak a munkához, a "házi" fejlesztők gyorsan reagáltak a felmerülő problémákra, s a rendszert fejlesztő külső cég is könnyen elérhető volt - jelentette ki az Alvicom vezető fejlesztője. Az első időszak végére megtörtént a felderített hibák kijavítása is.
A tesztelés második szakaszában kezdődött meg az "igazi" terhelési tesztek futtatása, a rendszer monitorozása, majd a mért adatok alapján a javaslattétel a rendszer felgyorsításának módjairól. Az Alvicom javaslatainak alapján elvégzett módosítások után a társaság szakemberei elvégezték a rendszer új, javított verziójának "visszamérését" is. Az eredmény fényesen igazolta a befektetett munkát, minden válaszidő az elvárt sebességnél rövidebb lett - jelentette ki Lakatos Attila.
Teljes mértékben meg voltunk elégedve az Alvicom munkájával, amelynek segítségével jelentősen gyorsítani tudtuk a webes alkalmazásunkat – jelentette ki Vér János, az Aegon rendszerfejlesztési területén az értékesítés támogatási csoportvezetője. Mint elmondta, abban biztos volt, hogy némi gyorsulást el lehet majd érni, de arra legmerészebb álmaikban sem számítottak, hogy négyszeres sebességet is el lehet érni. Megelégedettségünket csak fokozta, hogy az Alvicom szakértői a munka során felmerülő kisebb fennakadásokat, átmeneti nehézségeket gyorsan és szakszerűen elhárították, megoldották – tette hozzá Vér.
Az Alvicom üzleti filozófiája szerint mindig az ügyfeleivel együtt tesztel és így dönti el, hogy melyik módszert és teszteszközt használja a rendszer hiányosságainak és gyenge pontjainak meghatározására, s milyen további lépések szükségesek. Tesztelési munkáink során saját hatékony és megbízható eszközöket fejlesztettünk ki, hiszen az érzékeny adatokkal teli banki környezetben speciális tesztelés szükséges - mondta el az Alvicom szakembere.
Kapcsolódó cikkek
- Ezer rendszerintergrációs szakértővel erősít az Ericsson
- Intézményi akkreditációt szerzett az Alvicom Testcenter
- A Synergon szállítja a Fővárosi Tűzoltóság új bevetés-irányítási rendszerét
- Válaszok a válságra: pozícióvédelem, ügyfélvesztés-minimalizálás
- Hogyan lehetséges optimalizálni a szoftverek minőségét?
- Elektronikus jegyeladási rendszer a Jászkun Volánnál
- Minősített tesztmérnök oktatás indult
- Az Alvicom segítségével gyorsított az MKB BANK
- Automatikus banki ellenőrző rendszer az UniCreditnél
- Megújította internetes ügyfélszolgálatát a Fővárosi Vízművek
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A szombati kiszállítás bevezetése után aznapi csomagautomatás kiszállítással erősít az eMAG
Jelentős logisztikai fejlesztésekkel segíti az eMAG a Budapesten és Pest vármegyében élő ügyfelek kiszolgálását: az online áruház a hétköznap délig leadott megrendeléseket várhatóan még aznap több mint háromszáz, a térségben működő easyboxba szállítja ki. Az új szolgáltatás a platformon aznapi kiszállításra jelölt termékekre vonatkozik.
Új területen erősít az OTP Mobil
Tovább bővültek az OTP Mobil által kínált innovatív fizetési lehetőségek, így már nem csak a Simple alkalmazás és a SimplePay megoldások előnyeit élvezhetik a felhasználók. A fintech vállalat ugyanis felvásárolta a HelloPayt, amely elsősorban vendéglátóhelyek, szórakozóhelyek és fesztiválok fizetési rendszereit üzemelteti.
A napenergia-innovátor TSS4U az ABB technológiáját használja
A hollandiai TSS4U innovatív, szigetüzemű napenergia-rendszereket szállít világszerte kritikus alkalmazásokhoz, így segítve a vállalatokat abban, hogy a dízelgenerátorokat fenntartható energiával váltsák ki. Távközlési tornyok, olaj- és gázipari létesítmények, valamint víztisztító telepek energiaellátása támaszkodik a TSS4U napelemes rendszereire, amelyek a legmagasabb követelményeket támasztó környezetben is megbízható energiatermelést biztosítanak.
AGV-k: a vezeték nélküli evolúció
Ismerje meg, hogyan emelték a HMS Networks a vezeték nélküli technológiákban szerzett szakértelme és az Anybus termékei a Mercedes-Benz vezető nélküli szállítórendszer (AGV) flottáját egy magasabb szintre.
ABB: 2024. I. negyedévi eredmények
Björn Rosengren, vezérigazgató: „A magas bázisadatokhoz viszonyított első negyedéves teljesítményünk azt mutatja, hogy az év jól indult, a megrendelések dinamikája erősebb a vártnál, az árrés rekordmagas, a készpénztermelési teljesítményünk erős. Mindez kellő magabiztosságot ad ahhoz, hogy a 2024-ben várt árrést felfelé módosítsuk.”