Elsöprő fölénnyel nyert a hálaadás utáni pénteken az Xbox 360
Az USA államaiban az éves bevétel legnagyobb részét generáló, ezért minden szempontból kiemelten fontos ünnepi vásárlási időszak kezdetét jelentő pénteki napon árleszállításokkal, akciókkal készülnek a kereskedők. Ez esetben valódi akciókról van szó, nem véletlen, hogy idén a Walmart egyik alkalmazottját halálra taposták a vevők, a kereskedelmi lánc 70 százalékot engedett áraiból. Ez a pénteki verseny általában betekintést ad az egész időszak várható értékesítési arányairól, mit tartanak értékesnek, vagy éppen mi iránt nem érdeklődnek a vásárlók.
A konzolok versenyében ezúttal meglehetősen meglepő adatok jöttek ki, az USA-ban a Microsoft új generációs konzoljából háromszor annyit értékesítettek, mint a Sony hasonló termékéből. Ez rekordnak számít, de a cég önmagához képest is jelentősen javított, a tavalyi fekete pénteknél 25 százalékkal jobban teljesítettek. Európában még ennél is rosszabb a helyzet a japán gyártó számára, míg tavasszal a Sony még arról beszélt, hogy itt jobban fogy a PlayStation3, mint az Xbox 360, nagyon határozott trendfordulásnak lehetünk tanúi, a Microsoft konzolja 400 százalékosan teljesített a rivális konzollal szemben.
A háttérben a Sony már a PlayStation3 kiadásakor tapasztalt rossz időzítés állhat részben. Míg az Xbox 360 kicsivel olcsóbb lett, az USA-ban 269 dollár a népszerű Guitar Heróval együtt, ráadásul a Netflix HD adásait is képes kezelni, a PlayStation3 az integrált Blu-ray lejátszó ellenére sem elég vonzó eredeti áron kínálva, a pluszszolgáltatásnak tervezett PlayStation Home környezetet pedig nem sikerült az ünnepi időszakig bevezetni.
Kapcsolódó cikkek
- A Sony száműzi a Linuxot a PS3-ról
- USB flash támogatást kap az Xbox 360
- Bezárul az Xbox Live az első generációs konzolok előtt
- PlayStationnal oktat a brit haditengerészet
- Egymillió Xbox-felhasználót tiltott ki a Microsoft
- 250 GB-os PS3 Slim
- Mozgásérzékelős vezérlő PS3-hoz
- PS3 játékpremier mozivásznon
- Beépített Wi-Fi az Xbox-ban?
- Jönnek a limitált 250 GB-os Xbox-ok
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB E-mobility a SMART márkájú villanyautót vásárlók otthonában kínál járműtöltési megoldást
A járművezetők régóta élhetnek azzal a lehetőséggel, hogy a járművüket már a vásárlás helyszínén testre szabhatják. Az új, prémium kategóriás, intelligens, teljesen elektromos hajtású SMART autómárkával ezt a választási lehetőséget és rugalmasságot most az otthoni töltő telepítésére is kiterjeszthetik, és az ABB E-mobility által nyújtott otthoni fulfillment (rendelésteljesítési) szolgáltatásnak köszönhetően könnyedén megszervezhetik a telepítést.
Átadták Magyarország legnagyobb autótöltő állomását
A Metrodom, a Smart Digital és a KIA közös Metrodom IN/Charge esemény keretében adta át Magyarország eddigi legnagyobb autótöltő állomását a Metrodom River mélygarázsában. A lakópark több ütemben fejlesztett töltési infrastruktúrája összesen 336 EV autó töltésére lesz képes világviszonylatban is kiemelkedő technológiai teljesítménnyel.
Erősödő partnerség a BMW-vel
Az Állam- és Jogtudományi Kar, valamint a Gazdaságtudományi Kar csatlakozásával bővült a BMW és a Debreceni Egyetem közötti stratégiai együttműködési megállapodás. A szerződésmódosítást kedden írták alá az egyetem és az autógyár vezetői.
A Continental nyári gumiabroncsa elnyerte az Auto Bild legjobb értékelését
A Continental PremiumContact 7 abroncsa „Példás" minősítést nyert el a német Auto Bild szaklap által legutóbb közzétett teszten (24/03/07. szám), melyen 54 másik nyári autógumit vizsgáltak. A 205/55 R 16 méretű nyári modelleket egy VW Golf VIII-on tesztelték. Az Auto Bild szerkesztői értékelésükben a következőket írták a PremiumContact 7-ről: „Prémium futófelületi mintázat, példaértékű teljesítmény vizes és száraz úton egyaránt, a legrövidebb vizes és száraz féktávolság, jó futásteljesítmény". A Continental Uniroyal márkájú RainSport 5 abroncsa „kielégítő” minősítést kapott a vizes időjárási körülmények között tanúsított tulajdonságainak köszönhetően.
Együtt száguld az autóipar és az SAP a digitális jövő felé
Figyelemre méltóan gyors változásoknak lehetünk tanúi manapság az autóiparban – gondoljunk akár a vezetéstámogató rendszerekre, az elektrifikációra vagy az újrafelhasználásra. Átalakulnak a vásárlási szokások is, az autószalonok helyett egyre többen vesznek járművet online. A generatív mesterséges intelligencia pedig várhatóan még több változást kényszerít ki. Az iparág saját versenyképességének fenntartásáért nagy figyelmet fordít a digitalizációra.