Új vezetés a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért élén
Új vezetést választott november 25-én megtartott harmadik közgyűlésén a 2005-ben alapított Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért.
A hazai elektronikus – elsősorban internetes – kereskedelemmel foglalkozó cégeket és szakembereket tömörítő Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért 2008. november 25-én Budapesten tartotta éves közgyűlését, amely egyúttal a szervezet történetében az első tisztújító közgyűlés is volt. Dr. Bőgel György leköszönő elnök, a CEU tanára, értékelő előadásában sikeresnek nevezte a szövetség tevékenységét, amely az elmúlt három évben tíz különböző szakmai konferenciát és egyéb rendezvényt szervezett, több kormányzati előkészítő és érdekegyeztető fórum munkájában vett részt. A SzEK nevét a tavaly novemberben a Google-lel közösen, az internetes marketingről rendezett nagy sikerű konferencia tette szélesebb körben is ismertté.
A közgyűlés elfogadta a szövetség 2007-es tevékenységéről szóló beszámolót, majd megválasztotta az új tisztségviselőket, akik 3 évre szereztek mandátumot munkájukhoz. A SzEK új elnöke Kis Ervin Egon korábbi alelnök, e-commerce tanácsadó, az egyik első hazai internetes áruház alapítója lett, alelnökei: Hernádi Gábor a Netpincért és a Klikkmániát is üzemeltető Viala Kft-től, és Nagy Sándor a G'Roby Netshop Kft. ügyvezetője. Mindhárman alapítói is voltak a SzEK-nek 2005-ben.
Elnökségi tagként működik tovább dr. Bőgel György, aki mellett Csáki Zoltán, a C.Enter Kft. ügyvezetője, a közgyűlés levezető elnöke képviseli még az alapítókat. Az elnökségbe került új tagok: Gerő Viktor (Vatera.hu Kft.), Sztípity Róbert (Data-Object Bt.) és Vértes János (Adverticum Zrt.).
A SzEK közgyűlésén megválasztott további tisztségviselők: Szutor Bernadette titkár, Kis György és Kovács Lóránt ellenőrző bizottsági tagok.
Kapcsolódó cikkek
- Új vezető a HP Magyarország nyomtatási üzletágánál
- Válságkezelő kereskedelmi igazgató a Sixtnél
- Új HR-menedzser a Canon Hungária Kft.-nél
- Laufer Tamás az Informatikai Vállalkozások Szövetségének új elnöke
- Klotz Tamás csatlakozott a Microsoft közigazgatási csapatához
- Új marketingvezető a Canon hazai csapatában
- Sigvart Voss Eriksen a Pannon új CMO-ja
- Távozik a Pannon CMO-ja
- Átalakítja szervezetét a Magyar Telekom, távozik Winkler
- A Magyar Telekom ügyfélszolgálati igazgatója lett az év projektmenedzsere
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.