Idén is megnyitja kapuit a MikulásGyár
A MikulásGyár idén újra megnyitja kapuit Budapesten, valamint 14 vidéki nagyvárosban. A MikulásGyár egy gigantikus, karácsonyi ajándékelosztó központ, mely látványos elemekkel és szórakoztató programok mellett fogadja a lakosság ajándékait, és azonnal továbbítja a rászorultaknak a Magyar Vöröskereszt segítségével. A Magyar Telekom, mint a MikulásGyár telekommunikációs partnere, idén különleges meglepetéssel, interaktív karácsonyi üzenetküldő szolgáltatással is készül.
2008. december 13. és 21. között kerül megrendezésre Magyarország legnagyobb karácsonyi adománygyűjtő akciója, a MikulásGyár. A szervezők a fő helyszín, a budapesti Felvonulási tér mellett a budapesti Csepel és Duna Plazában, valamint Debrecen, Győr, Kaposvár, Miskolc, Nagykanizsa, Nyíregyháza, Pécs, Sopron, Szolnok, Szombathely, Szeged, Székesfehérvár, Veszprém, Zalaegerszeg plázájában várják az adományozókat. A kezdeményezés célja, hogy karácsony közeledtével ajándékot gyűjtsön a rászorultak számára. Tavaly a MikulásGyár nyitva tartása alatt 10.000 láda adomány gyűlt össze. Az ajándékokat 100 kamion szállított el a Felvonulási térről, és összesen közel húszezer fő részesült belőlük.
A Magyar Telekom vállalati kultúrája szerves részének tekinti a társadalmi felelősségvállalást, és kiemelt figyelmet fordít a hátrányos helyzetben élő gyermekek, családok és a rászorulók támogatására. Éppen ezért a vállalat a tavalyi évhez hasonlóan idén is csatlakozott a karácsonyi adománygyűjtő akcióhoz. A Magyar Telekom öt budapesti telephelyén munkatársi adománygyűjtést is szervez. Az összegyűjtött ruhákat, tartós élelmiszereket, higiéniai termékeket és játékokat a Magyar Telekom által biztosított autók szállítják a Felvonulási téren álló központi MikulásGyárba, ahol a vállalat dolgozói önkéntes munkájukkal is hozzájárulnak az akció sikeréhez. Idén új kezdeményezésként a Magyar Telekom mobilszolgáltatásainak márkája, a T-Mobile, egy, a helyszínen élvezhető új interaktív sms alkalmazással szórakoztatja a Mikulásgyár látogatóit. A most bemutatkozó karácsonyi üzenetküldő szolgáltatásból befolyó összeget a Magyar Vöröskereszt segítségével a hátrányos helyzetű családok és gyermekek támogatására fordítja a cég.
közlemény
Kapcsolódó cikkek
- Magyar Telekom - kisebb bevétel és nyereség
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- Felfüggesztették a Magyar Telekom tőzsdei kereskedését
- Átalakítja szervezetét a Magyar Telekom, távozik Winkler
- A Magyar Telekom száz százalékos tulajdonába került az EPT
- A Magyar Telekom 74 forint osztalékot fizet
- A Magyar Telekom ügyfélszolgálati igazgatója lett az év projektmenedzsere
- Az MTelekom az eredménytartalékot is igénybe veszi az osztalékhoz
- Legjobb társaságirányítás díj a Magyar Telekomnak
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: