Cisco újdonságok a CES-en

forrás Prim Online, 2009. január 9. 13:07

A 2009. évi Nemzetközi Fogyasztói Elektronikai Kiállításon (CES) Las Vegasban a Cisco olyan új fogyasztói technológiákat és kezdeményezéseket mutatott be, amelyek a kommunikációs és szórakozási élmények új generációjával támogatják a „hálózati életmódot”.

A Linksys by Cisco wireless Home Audio Solution otthoni hangrendszer a Wireless-N technológiát kihasználva kiváló hangminőséget biztosít az otthon bármely helyiségében. A felhasználók igazi bulihangulatot teremthetnek, amikor tökéletes szinkronban ugyanazt a számot hallgatják az egész házban, vagy más-más zenét juttathatnak el a különböző, testreszabott „zónákba”. A vezeték nélküli otthoni hangrendszer emellett több millió dalt tesz azonnal elérhetővé az olyan integrált internetes szolgáltatások révén, mint a Rhapsody, az AudioLounge és a RadioTime. Az opcionális tartozékként kapható iPod dokkoló segítségével bármilyen, Apple iPod egységen tárolt tartalmak, így Podcast adások, hangoskönyvek és megvásárolt iTunes tartalmak is lejátszhatók a hálózat bármely vezeték nélküli otthoni audio-egységén. A vezeték nélküli otthoni hangrendszer elemei egyúttal kiválóan működnek a Linksys by Cisco újonnan bejelentett Media Hub médiaközpontjával is, amely összegyűjti és megjeleníti a hálózaton elérhető összes médiatartalmat.

A Linksys by Cisco Media Hub médiaközpont összegyűjti, rendszeri és megjeleníti az összes digitális videót, fényképet és zenét, amit a felhasználók az otthon különböző készülékein tároltak. A Media Hub médiaközponttal a felhasználók egy könnyen kezelhető felület segítségével élvezhetik az összes médiatartalmat, s mindezt nem csak otthonról, hanem a világ bármely pontjáról elérhető webböngészőn keresztül is megtehetik. A Media Hub tökéletes megoldás mindazon fogyasztók számára, akik terjedelmes digitálismédia-könyvtárakkal rendelkeznek, és szeretnék egyszerűsíteni gyűjteményeik kezelését.

A Cisco továbbá bejelentette a Cisco Eos nevű demó szoftverplatformot, amely lehetővé teszi média- és szórakoztatóipari társaságok számára, hogy tartalmaik köré online közösségeket építsenek fel és menedzseljenek. A Cisco Eos egy olyan integrált platform, amely egyetlen operációs környezetben egyesíti a közösségi hálózati, tartalomkezelési és site-adminisztrációs funkciókat, így a tartalomtulajdonosok hatékony módon nyújthatnak lenyűgöző fogyasztói élményeket. A Warner Music Group az első szórakoztatóipari cég, amely a Cisco Eos platformot használja művészei, Laura Izibor és Sean Paul webhelyei számára.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05