Több száz új munkahelyet teremt Miskolcon a Vodafone
A Vodafone így a nehéz gazdasági környezet, a recesszió ellenére idén növeli magyarországi összalkalmazottainak számát, amely a szintén jelentős bővítés előtt álló - a Vodafone Csoport közös pénzügyi folyamatait és ügyleteit kezelő - Vodafone Szolgáltató Központtal (VOCH) együtt a közeljövőben megközelíti a kétezer főt.
„Fontosnak tartjuk, hogy ne csak a fővárosban bővítsünk, hanem a munkanélküliséggel küzdő régióban is újabb munkalehetőségeket teremtsünk” – mondta Beck György, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója. „Miskolcon a helyi egyetem magas szakmai színvonala miatt hosszú távon biztosított a jól képzett munkaerő-utánpótlás, fontos szempont továbbá, hogy Miskolc egyedi befektetői környezetet kínál, hiszen kedvezményekkel és rugalmas hozzáállással segíti a letelepülni szándékozókat. A befektetői környezet vonzó eleme többek között az egyetem és az a tény is, hogy már több sikeres informatikai vállalkozás működik itt” – tette hozzá.
„Végre látszik annak az eredménye, amiért az elmúlt években dolgoztunk. Tavaly a Financial Times fdi magazinjának szakértői Miskolcot a külföldi tőkebefektetők számára kiemelten vonzó helyszínné nyilvánították, mai bejelentésünk pedig ennek már kézzelfogható bizonyítéka” - mondta Káli Sándor. A polgármester a Vodafone megjelenésével arra számít, hogy a közelmúltban előkészített új iparterület iránt is tovább nőhet az érdeklődés.
Az új struktúrának köszönhetően a miskolci központ a későbbiekben más Vodafone-országok hasonló igényeinek kiszolgálására is alkalmas lehet, hasonlóan a már jelenleg is ilyen feladatokat ellátó Vodafone Szolgáltató Központhoz (VOCH).
Az új Regionális Ügyfélszolgálati Központban nyíló munkalehetőségekre jelentkezni az allasmiskolc.hu@vodafone.com e-mail címen lehet.
Kapcsolódó cikkek
- Májusban újabb mobilkészülékek a Vodafone-nál
- Márciusban is csökkent az aktív mobilelőfizetők száma
- Megtévesztő SMS játékért 40 milliós bírságot kapott a Vodafone
- Smart Office: mobil + vezetékes internetkapcsolat + telefon
- Év vége felé vár fellendülést a Vodafone a mobilpiacon
- Huawei: díj a Vodafone-nak, magyarországi logisztikai központ a láthatáron
- Újdonság a hazai piacon: Vodafone internetmegosztó
- Új MobilWeb csomagok a Vodafone-tól
- Alapkövetelmény lesz a digitális írástudás a munkaerőpiacon
- Informatikai tudáshiány elé néz Európa
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.